2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 艾爾之光 ㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 ...
樓主: 虎=~
go

㊣【◣▓§§艾爾之光の吹水基地§§▓◢】 [複製鏈接]

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2045842 
帖子
1256 
積分
1379 
Good
30  
註冊時間
11-3-6 
在線時間
373 小時 
30401#
發表於 11-7-16 08:40 PM |只看該作者
原帖由 糟糕君 於 11-7-16 08:37 PM 發表
我都明 所以我咪#4直接提問囉

只不過點解你地係要曲成咁樣話人呢

即係我都想講返你地對人既味好濃

我只是給他想要的東西,他所有的說話都表示,他需要的是別人對他的關注

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30402#
發表於 11-7-16 08:41 PM |只看該作者
暱稱過美又開帖
花生一堆

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1992741 
帖子
10035 
積分
11988 
Good
778  
註冊時間
10-12-17 
在線時間
1786 小時 

笑傲無雙

30403#
發表於 11-7-16 08:43 PM |只看該作者
我叫左過美改青做Chung...:o)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1926081 
帖子
18173 
積分
18213 
Good
799  
註冊時間
10-10-20 
在線時間
2028 小時 
30404#
發表於 11-7-16 08:47 PM |只看該作者
原帖由 簡琉優星 於 11-7-16 08:43 PM 發表
我叫左過美改青做Chung...:o)

就係因為一個字...搞成咁...

Rank: 10

UID
2006801 
帖子
10008 
積分
10926 
Good
1063  
註冊時間
11-1-4 
在線時間
2671 小時 
30405#
發表於 11-7-16 08:49 PM |只看該作者

回復 28807# 薰仔o 的帖子

你真的如此認為?

你有問過本人的意願?是否過份主觀

而且我不認為你說的[關注]對他有任何好處 反而是多餘的

Rank: 10

UID
2006801 
帖子
10008 
積分
10926 
Good
1063  
註冊時間
11-1-4 
在線時間
2671 小時 
30406#
發表於 11-7-16 08:54 PM |只看該作者
就黎可以用澄 一陣去研究下點樣玩sg同fg向先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1441297 
帖子
9602 
積分
37 
Good
696  
註冊時間
09-8-24 
在線時間
2417 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

30407#
發表於 11-7-16 08:55 PM |只看該作者
原帖由 薰仔o 於 11-7-16 08:40 PM 發表

我只是給他想要的東西,他所有的說話都表示,他需要的是別人對他的關注

吾好講到咁偉大ok?又唔見你施捨比乞丐?
照計你應該同過美無親無戚, 定係你對佢另有別情?

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2045842 
帖子
1256 
積分
1379 
Good
30  
註冊時間
11-3-6 
在線時間
373 小時 
30408#
發表於 11-7-16 08:55 PM |只看該作者

回復 28811# 糟糕君 的帖子

如果唔係嘅 點解佢係都要下下都踩住人地講嘅野上?
佢根本就係個種特登做錯事去引人關注既小朋友
敢問在坐所有人 一開始佢開嘅post  係咪都係針對佢同踩佢先?
只係佢得寸進尺 所以先令人咁對佢
當佢知道佢繼續做呢種事 都係比人鬧 點解佢仲唔收手?反而變本加厲?
原因係咩 應該都好易明姐?

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2045842 
帖子
1256 
積分
1379 
Good
30  
註冊時間
11-3-6 
在線時間
373 小時 
30409#
發表於 11-7-16 08:56 PM |只看該作者
原帖由 虎=~ 於 11-7-16 08:55 PM 發表

吾好講到咁偉大ok?又唔見你施捨比乞丐?
照計你應該同過美無親無戚, 定係你對佢另有別情?

如果可以的話,我都想可以施捨比乞丐

Rank: 10

UID
2006801 
帖子
10008 
積分
10926 
Good
1063  
註冊時間
11-1-4 
在線時間
2671 小時 
30410#
發表於 11-7-16 09:00 PM |只看該作者

回復 28814# 薰仔o 的帖子

唔該唔好將重點放係事前事後

我要講既係目前你地既所作所為

我已經強調過 佢之前澄帖係抵罵既 咁佢醫家又踩親你邊條尾先

得寸進尺?放張隱形圖又屌,放改模組屌(我唔知岩定錯啦),醫家放多個意見投票咋

你地咪一樣屌,你係咪封殺左佢開帖既權利先?個帖幾廢都有權開 志在會唔會比人鎖?

咁我想問版主有無行動先?

你意思都係想講 哩個會員係無權發帖?我覺得完全不知所謂

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2045842 
帖子
1256 
積分
1379 
Good
30  
註冊時間
11-3-6 
在線時間
373 小時 
30411#
發表於 11-7-16 09:08 PM |只看該作者

回復 28816# 糟糕君 的帖子

我無話過佢無權 亦無話佢唔應該講野
但佢係咪應該講野個陣 諗下點講?
我上面都講過 佢新個個post點解係都要強調個青字先?
點解佢講d野 係都要講到令所有人挑起火頭先?
同埋我講嘅野只係代表我自己立場 唔代表其他人

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2021661 
帖子
6345 
積分
6110 
Good
105  
註冊時間
11-1-27 
在線時間
1598 小時 
30412#
發表於 11-7-16 09:14 PM |只看該作者
明日落網吧開bt

Rank: 10

UID
1015888 
帖子
29172 
積分
32982 
Good
2242  
註冊時間
07-12-26 
在線時間
5536 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

30413#
發表於 11-7-16 09:20 PM |只看該作者
維他 說好了的6-7呢-3-


試試試試~3~

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1217345 
帖子
9552 
積分
11823 
Good
250  
註冊時間
09-2-6 
在線時間
1169 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

30414#
發表於 11-7-16 09:20 PM |只看該作者
上黎呼吸在潛水

Rank: 10

UID
2006801 
帖子
10008 
積分
10926 
Good
1063  
註冊時間
11-1-4 
在線時間
2671 小時 
30415#
發表於 11-7-16 09:22 PM |只看該作者

回復 28817# 薰仔o 的帖子

所以我咪問回解你地犯過美同一個錯但係又唔自覺下?

即係你就岩佢就錯 : o?

原帖由 薰仔o 於 11-7-16 08:55 PM 發表
如果唔係嘅 點解佢係都要下下都踩住人地講嘅野上?
佢根本就係個種特登做錯事去引人關注既小朋友
敢問在坐所有人 一開始佢開嘅post  係咪都係針對佢同踩佢先?
只係佢得寸進尺 所以先令人咁對佢
當佢知道佢繼續做呢種事 都係比人鬧 點解佢仲唔收手?反而變本加厲?
原因係咩 應該都好易明姐?


真係好諷刺

原帖由 薰仔o 於 11-7-16 09:08 PM 發表
我無話過佢無權 亦無話佢唔應該講野
但佢係咪應該講野個陣 諗下點講?
我上面都講過 佢新個個post點解係都要強調個青字先?
點解佢講d野 係都要講到令所有人挑起火頭先?
同埋我講嘅野只係代表我自己立場 唔代 ...


係咪有矛盾呢?

挑起火頭?挑起火頭係邊個真係有待考究

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2022833 
帖子
3161 
積分
3286 
Good
102  
註冊時間
11-1-29 
在線時間
603 小時 
30416#
發表於 11-7-16 09:28 PM |只看該作者
Anyway 個255左既帖入面系乜柒我到而家都吾撚知ok?

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
1217345 
帖子
9552 
積分
11823 
Good
250  
註冊時間
09-2-6 
在線時間
1169 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

30417#
發表於 11-7-16 09:29 PM |只看該作者
原帖由 小月ww 於 11-7-16 09:28 PM 發表
Anyway 個255左既帖入面系乜柒我到而家都吾撚知ok?

我都想知入面咩黎...

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2045842 
帖子
1256 
積分
1379 
Good
30  
註冊時間
11-3-6 
在線時間
373 小時 
30418#
發表於 11-7-16 09:30 PM |只看該作者

回復 28821# 糟糕君 的帖子

唔收手係指 明知自己係錯 點解道歉就了事?仲要繼續係到死頂 認為自己係岩?

藍字 唔太明你意思 可能我講野一舊舊 我所講嘅係 一開始回佢post既人 個個都係踩佢都係鬧佢都係插佢?(其中有個人就係嘅 唔知係咪過節)

BTW 我從來無覺得自己無做錯,好老土咁講句 正所謂聖人都有錯
但係做錯佐係咪應該認佐佢 道歉一下 而唔係一味死頂仲覺得岩?

[ 本帖最後由 薰仔o 於 11-7-16 09:31 PM 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1441297 
帖子
9602 
積分
37 
Good
696  
註冊時間
09-8-24 
在線時間
2417 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖)

30419#
發表於 11-7-16 09:31 PM |只看該作者
原帖由 薰仔o 於 11-7-16 09:08 PM 發表
我無話過佢無權 亦無話佢唔應該講野
但佢係咪應該講野個陣 諗下點講?
我上面都講過 佢新個個post點解係都要強調個青字先?
點解佢講d野 係都要講到令所有人挑起火頭先?
同埋我講嘅野只係代表我自己立場 唔代表其他人

即係咁...
每個人立場和價值觀都會有偏頗
人地鐘意叫"青", 咪由得佢囉
始終人地叫慣, 你話要改口就一定要改口?
如果韓服表明chung即是"青"而不是"澄", 咁就證明你已經柒了
但都吾表示你會改口轉做青.呢點無錯!始終叫慣...
你無可能用兩言三語說服人地, 同樣人地亦無辦法將自己既意念強加係你身上

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
2045842 
帖子
1256 
積分
1379 
Good
30  
註冊時間
11-3-6 
在線時間
373 小時 
30420#
發表於 11-7-16 09:35 PM |只看該作者

回復 28825# 虎=~ 的帖子

唔係話叫佢改叫法  而係點解 佢係都強調青 但係唔可以話"將裝備轉比其他角色用"
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-28 03:26 PM , Processed in 0.067088 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.