2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 CS Online 我發覺左一件事
查看: 600|回覆: 4
go

我發覺左一件事 [複製鏈接]

Rank: 1

UID
2913406 
帖子
1 
積分
Good
0  
註冊時間
12-9-17 
在線時間
0 小時 
1#
發表於 12-9-17 06:35 PM |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我今日無返到學..之後挽一般個陣.發現返學時段.我用雷神都無人話我用9槍..一到放學時段.用雷神就次次俾人話9槍=.=唔知大家有無同感呢?連狙唔計啦當然.

Rank: 2Rank: 2

UID
1222417 
帖子
139 
積分
216 
Good
1  
註冊時間
09-2-16 
在線時間
30 小時 
2#
發表於 12-9-18 02:10 PM |只看該作者
跟本係啲無錢去抽/買大量好槍ga人眼紅先會話人9槍姐,基本上咩槍都用得,你有實力ga咩槍上手都係咁勁

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1289205 
帖子
914 
積分
1081 
Good
66  
註冊時間
09-5-16 
在線時間
255 小時 

笑傲無雙

3#
發表於 12-9-18 03:09 PM |只看該作者
雷神好勁咩~_~ 咱們的加農炮 兩下一件 都沒人說狗 當然 國服不是連狙就是重狙

Rank: 2Rank: 2

UID
2853262 
帖子
113 
積分
134 
Good
0  
註冊時間
12-8-27 
在線時間
65 小時 
4#
發表於 12-10-6 03:26 PM |只看該作者
你地夠用槍啦 又吾見有人話你地槍狗

Rank: 2Rank: 2

UID
2202907 
帖子
178 
積分
187 
Good
3  
註冊時間
12-1-24 
在線時間
46 小時 
5#
發表於 12-10-6 03:55 PM |只看該作者
放學=雞仔放監 明啦?
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 03:33 PM , Processed in 0.030334 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.