- 閱讀權限
- 20
- 最後登錄
- 15-8-8
- 精華
- 0
- UID
- 3418049
- 帖子
- 53
- 積分
- 53
- 註冊時間
- 13-10-9
- 在線時間
- 18 小時
 
- UID
- 3418049
- 帖子
- 53
- 積分
- 53
- Good
- 0
- 註冊時間
- 13-10-9
- 在線時間
- 18 小時
|
hok5 發表於 14-7-8 01:03 PM 
2招都好用
自己睇下第日s3改成點啦
s2都完
對呢~ 招招都有佢既用法,網上有好多資料,又可以去YOUTUBE睇下人點玩,好多片,幾乎每一隻職都好熟下了......不過我依D叫沉迷= =
點技要小心,要留意定日後改版會影響到D咩,港服都唔係次次都有技水還原SP. |
|