免費註冊
找回密碼
帳號 記住密碼
密碼 登錄
實習版主
藍羽臣 發表於 15-6-18 01:22 PM 琴晚返工,8點放工,出去食飯,9點先返到家,玩左陣,得4LV-_- 見度得好少人a_ad人好高lv啦? ...
舉報 返回頂部
七星元老會員
紗焰兒 發表於 15-6-18 01:29 PM 好似見到有啲 3x Lv,無乜特別留意~姐太懶了
二星初級會員
藍羽臣 發表於 15-6-18 01:30 PM =口=3xlv啦~~~ 真係癲呀d人,幾lv封頂話?
arhinzhinz 發表於 15-6-18 01:32 PM 回覆 紗焰兒 的帖子 你自己做任悶咪無心機 打副多幾條友邊吹水邊打咪掂 ...
紗焰兒 發表於 15-6-18 01:33 PM 封頂我諗 45 - 50左右~
藍羽臣 發表於 15-6-18 01:36 PM 今日放假,可以喪玩了a_a
紗焰兒 發表於 15-6-18 01:38 PM 咁開心~~仲有一個半鐘~就有得玩喇
藍羽臣 發表於 15-6-18 01:40 PM 有咩做可以打發時間?
紗焰兒 發表於 15-6-18 01:41 PM ……食野、睇電視 / 動漫?
藍羽臣 發表於 15-6-18 01:42 PM 食左飯了,電視唔想睇,動漫有咩好介紹?
monster523 發表於 15-6-18 02:08 PM 一邊準備joker game... 一邊等星界開ser...
紗焰兒 發表於 15-6-18 02:10 PM 你好~~JOKER GAME係咩黎
五星白金會員
一星新手會員
shlnkansen 發表於 15-6-18 02:38 PM 琴晚開住實況玩到39LV,今日應該上去升埋40LV就下線 無野好玩了
sweetycandy917 發表於 15-6-18 02:55 PM 咁快升到咁高.. 我玩到12LV JAA
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇
SERVER: 2 GMT+8, 26-6-16 02:14 AM , Processed in 0.039256 second(s), 10 queries , Gzip On.
Powered by Discuz! X1.5.1
© 2001-2010 Comsenz Inc.