2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 足球討論區 足球 球隊Fans Club 《紅軍陣地》利物浦Fans club
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 奧雲仔仔
go

《紅軍陣地》利物浦Fans club   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23501#
發表於 07-2-21 07:21 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-21 07:21 PM 發表

等會長d機票@@"

佢有私人飛機呀,唔洗機票
會長,我行得啦:)

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23502#
發表於 07-2-21 07:24 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-21 07:21 PM 發表

佢有私人飛機呀,唔洗機票
會長,我行得啦:)

原來會長甘有錢架-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23503#
發表於 07-2-21 07:25 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-21 07:24 PM 發表

原來會長甘有錢架-.-"

係呀,講個祕密比你知,上次去佢到拜年.
佢比我果封利是有2張金牛:o

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23504#
發表於 07-2-21 07:35 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-21 07:25 PM 發表

係呀,講個祕密比你知,上次去佢到拜年.
佢比我果封利是有2張金牛:o

比錯左炸-..-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23505#
發表於 07-2-21 07:34 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-21 07:04 PM 發表

咩意思-.-?

甩拖

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23506#
發表於 07-2-21 07:36 PM |只看該作者
右有BUG     -.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23507#
發表於 07-2-21 07:35 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-21 05:08 PM 發表
號碼公司名稱買入價現價數量購入日期詳情0386中國石油化工股份6.4806.600465002月15日詳情1171兗州煤業股份7.3907.42090002月16日詳情1171兗州煤業股份7.3907.42030002月21日詳情

你咩態度:ro11::ro12:

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23508#
發表於 07-2-21 07:37 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-21 07:34 PM 發表

甩拖

咩甩拖-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23509#
發表於 07-2-21 07:35 PM |只看該作者
食飯先-.-一陣傾-.-

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23510#
發表於 07-2-21 07:37 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-21 07:35 PM 發表
食飯先-.-一陣傾-.-

滾吧-.-.-.-.-.-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23511#
發表於 07-2-21 07:37 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-21 07:35 PM 發表

你咩態度:ro11::ro12:

開心:)
繼續持有嗎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23512#
發表於 07-2-21 07:38 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-21 07:35 PM 發表

比錯左炸-..-

我都係咁問佢,佢話果封係最細面額

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23513#
發表於 07-2-21 07:58 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-21 07:37 PM 發表

咩甩拖-.-?

你甩拖:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23514#
發表於 07-2-21 08:00 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-21 07:37 PM 發表

開心:)
繼續持有嗎?

應該吧

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23515#
發表於 07-2-21 08:02 PM |只看該作者
他媽的...我睇唔到8000tv...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23516#
發表於 07-2-21 08:08 PM |只看該作者
又輸係12碼.......

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
366760 
帖子
27164 
積分
17305 
Good
222  
註冊時間
05-3-18 
在線時間
5679 小時 
23517#
發表於 07-2-21 08:15 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-21 20:08 發表
又輸係12碼.......

d 外援輪住做罪人

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23518#
發表於 07-2-21 08:15 PM |只看該作者
原帖由 信希☆ 於 2007-2-21 08:15 PM 發表

d 外援輪住做罪人

我真係唔係太鍾意外援.
上場就歷高...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23519#
發表於 07-2-21 08:16 PM |只看該作者
幾比幾

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
366760 
帖子
27164 
積分
17305 
Good
222  
註冊時間
05-3-18 
在線時間
5679 小時 
23520#
發表於 07-2-21 08:18 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-21 20:15 發表

我真係唔係太鍾意外援.
上場就歷高...

大半隊都係黑人 -.-
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-29 01:28 AM , Processed in 0.041430 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.