2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 足球討論區 足球 球隊Fans Club 《紅軍陣地》利物浦Fans club
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 奧雲仔仔
go

《紅軍陣地》利物浦Fans club   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
44401#
發表於 07-7-10 08:02 PM |只看該作者
原帖由 書2童子 於 2007-7-10 08:02 PM 發表
本帖最近評分記錄
alex9394  2007-7-10 07:27 PM  Good  +1  感謝分享!alex9394  2007-7-10 07:27 PM  Good  +1  感謝分享!alex9394  2007-7-10 07:27 PM  Good  +1  感謝分享!alex9394  2007-7-10 07:27 PM   ...

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
41107 
帖子
30148 
積分
294177 
Good
374  
註冊時間
02-12-27 
在線時間
5300 小時 

十週年勳章(賀詞)

44402#
發表於 07-7-10 08:27 PM |只看該作者



個樣唔多開心

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
229029 
帖子
19991 
積分
13298 
Good
224  
註冊時間
04-7-20 
在線時間
4766 小時 

2KF足球隊

44403#
發表於 07-7-10 08:33 PM |只看該作者
再見了貝拉美

刺仔 又要買過利記波衫了....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
44404#
發表於 07-7-10 08:32 PM |只看該作者
隻1033再pk-.-....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
44405#
發表於 07-7-10 08:32 PM |只看該作者
原帖由 刺客 於 2007-7-10 08:27 PM 發表



個樣唔多開心  

我都唔開心

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
86801 
帖子
14727 
積分
17372 
Good
403  
註冊時間
03-7-21 
在線時間
4396 小時 

2KF足球隊

44406#
發表於 07-7-10 08:35 PM |只看該作者
原帖由 刺客 於 2007-7-10 08:27 PM 發表



個樣唔多開心  


佢個樣不嬲都係咁-.-我覺得佢似醉左多d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
44407#
發表於 07-7-10 08:40 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-7-10 08:32 PM 發表
隻1033再pk-.-....

努力
已有 1 人評分Good 收起 理由
Storm﹏Cat + 31 支持你!下次繼續^_^

總評分:  Good + 31   查看全部評分

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
41107 
帖子
30148 
積分
294177 
Good
374  
註冊時間
02-12-27 
在線時間
5300 小時 

十週年勳章(賀詞)

44408#
發表於 07-7-10 08:44 PM |只看該作者
原帖由 利物浦加西亞 於 2007-7-10 08:33 PM 發表
再見了貝拉美

刺仔 又要買過利記波衫了....

不嬲今日都睇中件黑色五星作客@@
如果奴卡斯21號,我印佢

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
41107 
帖子
30148 
積分
294177 
Good
374  
註冊時間
02-12-27 
在線時間
5300 小時 

十週年勳章(賀詞)

44409#
發表於 07-7-10 08:44 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-7-10 08:32 PM 發表

我都唔開心

見到佢個樣我都唔開心

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
41107 
帖子
30148 
積分
294177 
Good
374  
註冊時間
02-12-27 
在線時間
5300 小時 

十週年勳章(賀詞)

44410#
發表於 07-7-10 08:45 PM |只看該作者
原帖由 書2童子 於 2007-7-10 08:35 PM 發表


佢個樣不嬲都係咁-.-我覺得佢似醉左多d

唔會飲完酒去影加盟相掛

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
41107 
帖子
30148 
積分
294177 
Good
374  
註冊時間
02-12-27 
在線時間
5300 小時 

十週年勳章(賀詞)

44411#
發表於 07-7-10 08:48 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-7-10 08:40 PM 發表

努力

how about 1800?

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
86801 
帖子
14727 
積分
17372 
Good
403  
註冊時間
03-7-21 
在線時間
4396 小時 

2KF足球隊

44412#
發表於 07-7-10 10:38 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-7-10 02:39 PM 發表

rap@o@" 快到聽得唔係好明


佢d利物浦口音重到仆街

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
86801 
帖子
14727 
積分
17372 
Good
403  
註冊時間
03-7-21 
在線時間
4396 小時 

2KF足球隊

44413#
發表於 07-7-10 10:51 PM |只看該作者

如 果 你 想 觀 看  隱 藏 內 容 , 請 按 「 讚 好 」

或 「 回 覆 」 。




[ 本帖最後由 書2童子 於 2007-7-10 10:52 PM 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
44414#
發表於 07-7-10 10:57 PM |只看該作者
原帖由 書2童子 於 2007-7-10 10:38 PM 發表


佢d利物浦口音重到仆街

聽唔聽得明-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
44415#
發表於 07-7-10 10:57 PM |只看該作者
原帖由 書2童子 於 2007-7-10 10:51 PM 發表
**** 本內容被作者隱藏 *****

比佢試下lor:smilie_:):

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
366760 
帖子
27164 
積分
17305 
Good
222  
註冊時間
05-3-18 
在線時間
5679 小時 
44416#
發表於 07-7-10 11:11 PM |只看該作者

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
50864 
帖子
4139 
積分
4842 
Good
12  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
4075 小時 
44417#
發表於 07-7-10 11:12 PM |只看該作者
原帖由 書2童子 於 2007-7-10 10:51 PM 發表
**** 本內容被作者隱藏 *****

叫佢頂囉
睇下佢頂到點個樣

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
366760 
帖子
27164 
積分
17305 
Good
222  
註冊時間
05-3-18 
在線時間
5679 小時 
44418#
發表於 07-7-10 11:14 PM |只看該作者
係喎銀龍去左邊 -.-

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
50864 
帖子
4139 
積分
4842 
Good
12  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
4075 小時 
44419#
發表於 07-7-10 11:15 PM |只看該作者
原帖由 信希☆ 於 2007-7-10 11:11 PM 發表
http://www1.2000fun.com/bbs/view ... &extra=page%3D1

cdu 童子 銀龍個 fd

唔知比咩反應好~"~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2976 
帖子
17909 
積分
4095 
Good
60  
註冊時間
02-8-13 
在線時間
3449 小時 
44420#
發表於 07-7-11 01:11 AM |只看該作者
原帖由 Arnold 於 2007-7-10 11:12 PM 發表

叫佢頂囉
睇下佢頂到點個樣

佢??頂都未夠班囉~幫人吹就得~~~
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 01:40 PM , Processed in 0.142356 second(s), 14 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.