2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 夢之歷險 活動有感 — 啊多麼痛的領悟... 
查看: 1627|回覆: 8
go

[閒聊討論] 活動有感 — 啊多麼痛的領悟... 

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2953717 
帖子
2176 
積分
1903 
Good
360  
註冊時間
12-10-6 
在線時間
615 小時 
發表於 16-9-18 12:27 AM |顯示全部帖子
本帖最後由 ˇ為妳喝采` 於 16-9-18 12:28 AM 編輯

首先 介紹番下個活動先啦

講真既 我咁大個仔都未見過d咁正既活動 又好玩又有得益 真係玩咁耐夢之歷險我最開心係呢次
我好感激gamecyber公司為game民爭取番黎既呢個活動
多得呢個活動我先可以登上藍田最強打野王呢個稱號

真係唔講得笑既 由於上一輪既活動本人有事唔得閒上夢 錯失左個大好良機
本來都心酸左一酸 從來沒我份....
勢估唔到小雲咁了解清楚明白我地呢d蟻民既農民思想 居然又爭取到將個咁順既活動加時
咁我飛雲緊係唔會俾機會白白咁流走
經過我一天一夜不眠不休既farm
輕鬆簡單容易就滿載而歸啦

(利申 隻人唔係我既 搵朋友幫我改下圖.....)
死啦 咁輕鬆就打爆左個袋 仲有幾日既時間我要點樣做先可以好好把握
爭取善用任何一分一秒?
有無師兄已經plan好晒接下來既17個鐘頭35分鐘零24秒既行程路徑
可以同小弟分享下 我地一路向前 向住遙遠既方向一齊進發

此外
我真係好希望小雲可以keep住呢份為玩家服務既心
多d推出呢d咁既益智有趣新奇好玩既活動
呢d咁既活動連收晒火既我都忍唔住出黎讚你地兩句
真係難得難得

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2147786 
帖子
1303 
積分
2133 
Good
169  
註冊時間
11-10-28 
在線時間
492 小時 
發表於 16-9-18 08:12 AM |顯示全部帖子
+long bb做咩收垃圾雞AC

點評

ˇ為妳喝采`  SIUE你一係就無認真睇文 一係就唔識字..你簡邊樣....  發表於 16-9-18 07:47 PM

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
1282417 
帖子
1460 
積分
2030 
Good
55  
註冊時間
09-5-11 
在線時間
1168 小時 
發表於 16-9-18 11:08 AM |顯示全部帖子
種子掉落率up

Rank: 2Rank: 2

UID
4307370 
帖子
107 
積分
106 
Good
2  
註冊時間
16-5-16 
在線時間
66 小時 
發表於 16-9-18 02:33 PM |顯示全部帖子
原來GM講反應熱烈ge玩家就係你+R

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
1156407 
帖子
400 
積分
1093 
Good
30  
註冊時間
08-10-3 
在線時間
202 小時 
發表於 16-9-18 03:50 PM |顯示全部帖子
不得丶不愛 發表於 16-9-18 02:33 PM
原來GM講反應熱烈ge玩家就係你+R

笑死
我睇唔透到底樓主成篇文到底係真心定抽水
佢段PS打得好認真 但睇完又覺得好假膠feel

Rank: 2Rank: 2

UID
4307370 
帖子
107 
積分
106 
Good
2  
註冊時間
16-5-16 
在線時間
66 小時 
發表於 16-9-18 04:43 PM |顯示全部帖子
回覆 〝冰影〞 的帖子

我覺得有D諷刺性咁。。不過唔肯定+S

Rank: 2Rank: 2

UID
4293979 
帖子
195 
積分
125 
Good
1  
註冊時間
16-4-28 
在線時間
416 小時 
發表於 16-9-18 07:27 PM |顯示全部帖子
垃圾活動 有=沒有

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
1653487 
帖子
5570 
積分
5013 
Good
660  
註冊時間
10-3-5 
在線時間
1875 小時 

笑傲無雙 忍影世界 玩過星曲WEB

發表於 16-9-18 08:17 PM |顯示全部帖子
ˇ為妳喝采` 發表於 16-9-18 12:27 AM
首先 介紹番下個活動先啦

講真既 我咁大個仔都未見過d咁正既活動 又好玩又有得益 真係玩咁耐夢之歷險我最 ...

反應熱烈4ni?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
2147786 
帖子
1303 
積分
2133 
Good
169  
註冊時間
11-10-28 
在線時間
492 小時 
發表於 16-9-18 08:41 PM |顯示全部帖子
本帖最後由 babii小憶 於 16-9-18 08:41 PM 編輯

喔..白白FAKE我

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 21-11-29 04:23 AM , Processed in 0.048301 second(s), 13 queries , Gzip On.

Sponsor:迷你倉 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.