

原帖由 nodachi 於 2009-3-3 09:57 AM 發表
官網搵唔返段news- -"
anyway,應該係官網搞錯左日子,因為「奧哈瑪」出果陣剛好係上年3月,睇佢d內容都似係講緊上年既野
原帖由 jcbunny28 於 2009-3-3 12:24 AM 發表
大家好^^
幾經辛苦【聖戰聯盟】終於擊退了亞斯大軍,成功打通了兩地,接下來第一件事就是進入「奧哈瑪」地下城收集「勇者的證明」換取「希格羅戰魂裝」及拯救同胞啦!沒有進入過的勇者或許也不知道,原來每隻Boss平 ...

| 歡迎光臨 2000FUN論壇 (https://www.2000fun.com/) | Powered by Discuz! X1.5.1 |