2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16741#
發表於 05-1-11 02:25 PM |只看該作者
Originally posted by 月光-月光 at 2005-1-10 16:42:

工幹-.-...引發左我O既超想像



請問什麼是O超想像?
有Y超想像或X超想像嗎?


Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-10 18:33:

丹丹飲 必理痛傷風感冒 熱飲嘛~
超有效,一飲就通nose塞,而且唔眼訓

but一天唔好多過4杯,的藥好重下...幾乎等於2粒必理痛



必理痛傷風感冒熱飲:ro07:


Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-10 21:58:
唔洗講咁多

佢都係想請病假 =.,=


咪係
唔係年尾又話用唔哂D病假了-3-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16742#
發表於 05-1-11 02:26 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-11 09:29:

你點我
金家下咁貴



金價貴買產金股咪岩LAW
XDDDDDDDDDDDD


Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-11 09:58:


股 2899 \=.,=/

信春卷得水牛



睇左你隻2899
又真係幾得咁啵~~
可惜我九成可用既錢係哂#013 度 ...
而家所餘既錢唔係好多-0-"""

Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-11 10:14:

我都望左好耐..仲有隻2600都想買, 不過個位好似好高下-.-”



睇多兩三日先啦
而呢多數牛皮向下
實有機會的 :D4

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16743#
發表於 05-1-11 03:01 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 02:26 PM:

金價貴買產金股咪岩LAW
XDDDDDDDDDDDD

睇左你隻2899
又真係幾得咁啵~~
可惜我九成可用既錢係哂#013 度 ...
而家所餘既錢唔係好多-0-"""

睇多兩三日先啦
而呢 ...


我都冇錢玩

基金就短線吼下泰國
印度6100水平可入 / 東歐長線持有

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16744#
發表於 05-1-11 03:11 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-11 15:01:


我都冇錢玩

基金就短線吼下泰國
印度6100水平可入 / 東歐長線持有


隻2899好似爆上... (公司無即時報價software... 只可以睇ng 估...)

其實隻野係咪超賣呢 ...?
10天平均線 $3.31
50天平均線 $3.38
52週最高$3.875
52週最低$2.000
尋日收市約$3.00

睇黎真係幾誘人下 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16745#
發表於 05-1-11 03:26 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 03:11 PM:


隻2899好似爆上... (公司無即時報價software... 只可以睇ng 估...)

其實隻野係咪超賣呢 ...?
10天平均線 $3.31
50天平均線 $3.38
52週最高$3.875
52週最低$2.000
尋日收市約$3.00

睇黎真係幾誘人 ...

12個頭開始油價凸然下滑時金價都即時向下..我都睇到現在-.- 未想買住~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16746#
發表於 05-1-11 04:12 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 03:11 PM:


隻2899好似爆上... (公司無即時報價software... 只可以睇ng 估...)

其實隻野係咪超賣呢 ...?
10天平均線 $3.31
50天平均線 $3.38
52週最高$3.875
52週最低$2.000
尋日收市約$3.00

睇黎真係幾誘人 ...


即時報價 =.=

你呢d真係專業炒家啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16747#
發表於 05-1-11 04:24 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-11 03:26 PM:

12個頭開始油價凸然下滑時金價都即時向下..我都睇到現在-.- 未想買住~


美元乏力, 正是金價發力之時

不過外匯同貴金屬既主要交易時段係亞洲市之後

所以消息會比較remote

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16748#
發表於 05-1-11 04:42 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-11 15:26:

12個頭開始油價凸然下滑時金價都即時向下..我都睇到現在-.- 未想買住~



想等到幾時@_@??


Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-11 16:12:


即時報價 =.=

你呢d真係專業炒家啦


我係即時報價...
只可以靠newsgroup / 打電話

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16749#
發表於 05-1-11 05:02 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-11 04:24 PM:


美元乏力, 正是金價發力之時

不過外匯同貴金屬既主要交易時段係亞洲市之後

所以消息會比較remote

我有個外國網, 我有時夜晚都會留意佢金個油既升短, 不過到第2早10點次次一開市就俾D證券行等扥起左個價 /.\

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16750#
發表於 05-1-11 05:06 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 04:42 PM:



想等到幾時@_@??




我係即時報價...
只可以靠newsgroup / 打電話

你去BANK開個"中"合戶口丫MA~~仲有埋上網服務, 可以即時睇到個價架~~

仲有件事要講清楚, 就係我無買股票好耐, 亦都唔會上網睇住個價的-.- 我唔係冗員.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16751#
發表於 05-1-11 05:48 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-11 17:06:

你去BANK開個"中"合戶口丫MA~~仲有埋上網服務, 可以即時睇到個價架~~

仲有件事要講清楚, 就係我無買股票好耐, 亦都唔會上網睇住個價的-.- 我唔係冗員.



綜合戶口我係HK BANK 都好似有...
要double check 先~ THX =D

我買股都係買D實力長線股
我target 一年有10%回報已經滿足了 =D

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16752#
發表於 05-1-11 06:12 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 05:48 PM:



綜合戶口我係HK BANK 都好似有...
要double check 先~ THX =D

我買股都係買D實力長線股
我target 一年有10%回報已經滿足了 =D

我都係咁話-.- 但應該唔會有8號仔2世出現掛..我仲擔心緊-,-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16753#
發表於 05-1-11 06:40 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-11 18:12:

我都係咁話-.- 但應該唔會有8號仔2世出現掛..我仲擔心緊-,-



#8果時都仲有科網味
爆煲都唔奇 ...

我而家揀果d係 #1 / 5 / 13之流
如果呢幾隻都要好似#8咁出事
我相信香港會破產了
到時人人都要死
我只係死得快d同徹底d 而已 =D

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16754#
發表於 05-1-11 06:42 PM |只看該作者

想問有反金2既組員

尋晚大家UPDATE 得耐嗎?
我UPDATE 左成粒鐘 ...

以後火滾去左官網投訴
今晚返到屋企已經有回覆了=0=

========================
親愛的玩家您好:

        不好意思,延至此時才回覆您的信件,未即時回覆,還請您包涵,關於您反應的問題,目前相關部門已在設法改善當中,若造成您的不便,還請您見諒,若有特定場景容易出現LAG的狀況,還請您再次來信告知1.CPU型號(處理器)2.RAM容量(記憶體)3.顯示卡型號4.音效卡型號5.作業系統版本6.Directx版本7.有無開啟防火牆等資料8.場景座標9.使用的ISP線路等資料,以便於人員回報相關部門進行測試了解,造成您的不便與困擾,請您見諒,謝謝您~~

注意:回覆時請勿刪除本信件原始內容以方便為您處理



  感謝您的來信,若您有需要協助的地方,歡迎您再度來信,或是致電客服中心,亦可利用線上GM以及傳真的方式代為反應您的問題,我們都會非常樂意為您服務的,謝謝您對網龍的支持,在此祝您遊戲愉快~~~


中華網龍股份有限公司
免付費客服專線: 0800-009-086 (24H)
台灣客服專線: 02-2652-2381 (24H)
台灣客服傳真: 02-2651-8287 (24H)
客戶服務部     客服編號: 343

[ Last edited by 書二笨雀 on 2005-1-11 at 07:44 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16755#
發表於 05-1-11 10:55 PM |只看該作者

放棄<金庸2>

一句講到尾 -- Lag

可以一晚30分鐘內一%都打唔到
反而連死兩次扣6% 仲要減埋Level (岩岩由14升到15lv)
兩次死都係因為server lag
以為自己被大班怪追時已經走甩左
點知唔夠30秒又見到自已被放血中 ...
真係死左都未知乜事 ...

咁玩法真係好無奈的 ...
算了~ 無謂辛苦自已 ...

本雀神身上有萬元
有無組員想要? 如果無我會捐俾組

3D online game?! 算吧啦~ 台灣仔都係出返2D 算吧啦
3D online game 留俾日本仔出啦!
請勿不自量力

[ Last edited by 書二笨雀 on 2005-1-11 at 10:57 PM ]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16756#
發表於 05-1-12 12:54 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 06:42 PM:
尋晚大家UPDATE 得耐嗎?
我UPDATE 左成粒鐘 ...

以後火滾去左官網投訴
今晚返到屋企已經有回覆了=0=

========================
親愛的玩家您好:

        不好意思,延至 ...

我update了 2小時左右,吃完晚飯到10點半看完電視.....
有人用了一小時,都有1.5小時

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16757#
發表於 05-1-12 12:56 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 10:55 PM:
一句講到尾 -- Lag

可以一晚30分鐘內一%都打唔到
反而連死兩次扣6% 仲要減埋Level (岩岩由14升到15lv)
兩次死都係因為server lag
以為自己被大班怪追時已經走甩左
點知唔夠30秒又見到自已被放血中 ...
真 ...

lag都唔多覺,我都係一入city時暈得多姊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16758#
發表於 05-1-12 07:19 AM |只看該作者
金2真係lag得好勁...

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16759#
發表於 05-1-12 08:44 AM |只看該作者
-.-所有台灣game都係咁
香港對外連線出問題問題,有d遊戲直情入都唔到,就算入到都成日cut
上個星期開始咁了....唔知幾時先整好

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16760#
發表於 05-1-12 09:49 AM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-12 08:44 AM:
-.-所有台灣game都係咁
香港對外連線出問題問題,有d遊戲直情入都唔到,就算入到都成日cut
上個星期開始咁了....唔知幾時先整好


但係對台灣同大陸d internet service好似冇咩問題bor....
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 01:33 AM , Processed in 0.032900 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.