- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-12 00:54:
我update了 2小時左右,吃完晚飯到10點半看完電視.....
有人用了一小時,都有1.5小時
咁即係唔係我問題啦-.-
Originally posted by 盟主 at 2005-1-12 08:44:
-.-所有台灣game都係咁
香港對外連線出問題問題,有d遊戲直情入都唔到,就算入到都成日cut
上個星期開始咁了....唔知幾時先整好
唔係化-.-
睇台灣網頁唔覺既-.-
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-12 10:01:
笨笨你好似係用 i-cable 
我地用netvigator都會lag, 但就冇你咁誇張Lag到死左/.\
不過呢個game都唔知幾時先會改善係Lag呢方面=.=
連用netvigator都Lag真係冇野講
我就係諗起你地都叫LAG
即係唔係我一個人既事啦-.-
睇黎佢地一日唔多開幾個SERVER
都唔會有改善的了-.-
Originally posted by 神經 at 2005-1-12 10:14:
netvigator未必一定好過i-cable-.-
都係睇地區-.-
呢隻GAME 未必
因為係由Netvigator 代理的-.- |
|