2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16821#
發表於 05-1-13 06:31 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 18:22:

幾時ar?.?



你幾時得閒我地咪幾時黎囉:010::010:

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16822#
發表於 05-1-13 06:45 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 06:25 PM:

咁你係咪代表全體組員buy定1佰幾十件禮品同我拜年先:010:??

哈哈,hoho記住買多的禮物上去

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16823#
發表於 05-1-13 06:48 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-13 05:26 PM:

你呀....你呀.....
好快d派利是啦
幾時打算同冰冰拉埋o者:D5

點心快的拉埋,咁我們又可以有多的利事了

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16824#
發表於 05-1-13 06:52 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 06:23 PM:

敏兒>3<
send個地址比我ar:)3

soso>3<

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16825#
發表於 05-1-13 08:08 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 06:23 PM:

敏兒>3<
send個地址比我ar:)3

恭喜發財-.-利事豆來-.-我又要

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16826#
發表於 05-1-13 09:52 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-13 05:24 PM:

咁早d人就走去換新銀紙@@?
睇來今年d人真係搵多左:D5


我都加左人工-.-
2%咁大把..加左同無加無咩分別-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16827#
發表於 05-1-13 09:54 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 06:21 PM:

唔知bb幾時收到春捲伯伯ga利是呢8)??


唔知我幾時收到蠢卷叔叔ga利是呢~O~?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16828#
發表於 05-1-13 10:18 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-13 09:54 PM:


唔知我幾時收到蠢卷叔叔ga利是呢~O~?

幾時又到你呢

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16829#
發表於 05-1-13 10:48 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-13 22:18:

幾時又到你呢

我可以解答到/)
係.......有排8)經經連女友都懶得追:D5
我唸春春伯伯封利是會快d:D5

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16830#
發表於 05-1-13 10:55 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-13 21:52:


我都加左人工-.-
2%咁大把..加左同無加無咩分別-.-

有得+都好la=.=.......叔叔-人工
賤格ga政府.....賤人:ro10:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16831#
發表於 05-1-13 11:53 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-13 06:02 PM:
星期六你黎唔黎?

黎打一個鐘早D走囉 XDDDD

[ Last edited by 書二笨雀 on 2005-1-13 at 06:13 PM ]


我有興趣
不過我驚起唔到....身 \=.,=/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16832#
發表於 05-1-13 11:54 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 06:21 PM:

唔知bb幾時收到春捲伯伯ga利是呢8)??


等我收左佢爸爸媽媽既利是先

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16833#
發表於 05-1-13 11:56 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 10:55 PM:

有得+都好la=.=.......叔叔-人工
賤格ga政府.....賤人:ro10:

財赤都少了啦,仲cut人的人工:ro10::ro10:
個政府好cheap....cut了教院成26%:ro10::ro10:  我有個同學仲讀緊year1的....

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16834#
發表於 05-1-13 11:59 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-13 11:54 PM:


等我收左佢爸爸媽媽既利是先

but點心的年齡好似仲大個 soso + bb

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16835#
發表於 05-1-14 07:37 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-13 21:52:


我都加左人工-.-
2%咁大把..加左同無加無咩分別-.-


好過無啦 凸-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16836#
發表於 05-1-14 08:55 AM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-13 10:55 PM:

有得+都好la=.=.......叔叔-人工
賤格ga政府.....賤人:ro10:


大叔本身人工高ma..
我呢d低薪職,加完仲低人工過大叔好多

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16837#
發表於 05-1-14 08:56 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-13 06:11 PM:



@@唔係化... 大陸公司出品
有D保留 ...




需要弓起你嗎=0=?



我都想豬=3=




大航海係公測@@?

之前睇仲內測緊
應該好快都公測

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16838#
發表於 05-1-14 10:22 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-13 09:52 PM:


我都加左人工-.-
2%咁大把..加左同無加無咩分別-.-

我都未話加-.-仲慘la-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16839#
發表於 05-1-14 10:24 AM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-14 08:56 AM:

之前睇仲內測緊
應該好快都公測

-.-玩甘多game -.-我都仲係鍾意玩出左冇耐果時隻金1-.-

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16840#
發表於 05-1-14 10:52 AM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-1-14 10:24 AM:

-.-玩甘多game -.-我都仲係鍾意玩出左冇耐果時隻金1-.-

-.-因為果時多人玩
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-22 05:32 PM , Processed in 0.063879 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.