2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16861#
發表於 05-1-14 05:16 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-14 16:45:


放早唔緊要......最衰係d人放早仲要send sms串人-.-


仲要用幾毫子黎send sms俾人-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16862#
發表於 05-1-14 06:26 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-14 05:16 PM:


無錯..由於單方面更改顧傭合約係違法的

所以會搵一堆理由炒哂d人再請過班-.-
例如4點鐘收工返左入天水圍,又例如入廁所訓覺......

我想知邊個可以係廁所呢d地方都訓得著多d~~哈

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16863#
發表於 05-1-14 06:58 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-14 04:45 PM:


放早唔緊要......最衰係d人放早仲要send sms串人-.-

放早仲要有甘多$ send sms 串人@@"個個真係冗員呀-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16864#
發表於 05-1-14 06:59 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-14 18:26:

我想知邊個可以係廁所呢d地方都訓得著多d~~哈

講緊你:D5:D5

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16865#
發表於 05-1-14 08:24 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-14 04:45 PM:

放早唔緊要......最衰係d人放早仲要send sms串人-.-

Originally posted by 神經 at 2005-1-14 05:16 PM:

無錯..由於單方面更改顧傭合約係違法的

所以會搵一堆理由炒哂d人再請過班-.-
例如4點鐘收工返左入天水圍,又例如入廁所訓覺......


唔唔...呢d員工既貢獻唔可以用時間衡量
(入廁所果個另計)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16866#
發表於 05-1-14 09:33 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-14 08:24 PM:




唔唔...呢d員工既貢獻唔可以用時間衡量
(入廁所果個另計)


唔唔~~呢d員工應該快d比人炒

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
51957 
帖子
1168 
積分
1937 
Good
0  
註冊時間
03-2-12 
在線時間
280 小時 
16867#
發表於 05-1-14 10:11 PM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-1-14 10:22:

我都未話加-.-仲慘la-.-



我重失ing業\=.=/

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
51957 
帖子
1168 
積分
1937 
Good
0  
註冊時間
03-2-12 
在線時間
280 小時 
16868#
發表於 05-1-14 10:12 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-13 23:59:

but點心的年齡好似仲大個 soso + bb


你講得十分之對

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16869#
發表於 05-1-14 11:40 PM |只看該作者
Originally posted by 北極熊 at 2005-1-14 10:11 PM:



我重失ing業\=.=/


快的找過份工啦~~~

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
16870#
發表於 05-1-15 01:26 AM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-14 04:37 PM:

丹丹我寄左野比你喔@3@
唔知收到未呢

:ro04:
收到啦, 謝謝~>3<
恭喜發財~美源髮財祝大家發財>3</
yeah~>3<
thanks>3<

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
16871#
發表於 05-1-15 01:27 AM |只看該作者
Originally posted by 北極熊 at 2005-1-14 10:11 PM:



我重失ing業\=.=/

三哥其實你係咪幾百萬未開頭=.=?

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16872#
發表於 05-1-15 08:46 AM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-15 01:27 AM:

三哥其實你係咪幾百萬未開頭=.=?

一齊標佢心:D4

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16873#
發表於 05-1-15 11:09 AM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-15 08:46 AM:

一齊標佢心:D4

-.-你都好似未開頭-.-係咪標埋你-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
16874#
發表於 05-1-15 12:36 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-14 04:58 PM:
你可以咁訂
但員工同樣可以唔撈
到時睇下邊個死先law~

而且單方面更改顧傭合約係違法的~

一般公司都會自已更改僱傭合約, 而一般員工都會冇聲忍受做落去,
我公司就係表表者, 經常改合約, 新年公司放長假會扣你大假, 唔夠扣的人會被扣人工, d人味又係照做=.=  你唔順氣o既可以唔做再去勞工處告佢, 佢話你即管去告囉, 都未驚過. 你話啦~ 呢個世界就係咁, 全世界老細有幾多個有良心架>0<"?
連李+成都係咁啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16875#
發表於 05-1-15 01:12 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-15 12:36 PM:

一般公司都會自已更改僱傭合約, 而一般員工都會冇聲忍受做落去,
我公司就係表表者, 經常改合約, 新年公司放長假會扣你大假, 唔夠扣的人會被扣人工, d人味又係照做=.=  你唔順氣o既可以唔做再去勞工處告佢, 佢 ...

資本主義社會~O~ 無法啦~

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
100210 
帖子
116 
積分
301 
Good
0  
註冊時間
03-9-6 
在線時間
35 小時 
16876#
發表於 05-1-15 01:49 PM |只看該作者
我想問......
仲有咩人玩緊 金庸online 2 ga =.= ????

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16877#
發表於 05-1-15 04:53 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-14 05:16 PM:


無錯..由於單方面更改顧傭合約係違法的

所以會搵一堆理由炒哂d人再請過班-.-
例如4點鐘收工返左入天水圍,又例如入廁所訓覺......

最低工資同最高工時根本都多x餘-.-
我前我地做做d低人工既工一個月先$3xxx,如果最低工資set做$5000,老闆即時就炒你啦-.-因為某d工根本冇可能5000一個月,老闆都蝕$啦
例如外賣同派傳單呢d,我做過啦,如果搞最低工資,草根人士第一個受害

最高工時仲多x餘......老闆叫你加班,有人敢唔聽就放工咩-.-
香港點可以同美國果d拉埋一齊講-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16878#
發表於 05-1-15 05:11 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-15 01:26:

:ro04:
收到啦, 謝謝~>3<
恭喜發財~美源髮財祝大家發財>3</
yeah~>3<
thanks>3<

大家咁話~3~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16879#
發表於 05-1-15 05:28 PM |只看該作者
Originally posted by 北極熊 at 2005-1-14 22:11:



我重失ing業\=.=/

過埋年先搵la~.~e+好難搵~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16880#
發表於 05-1-15 05:29 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-15 01:27:

三哥其實你係咪幾百萬未開頭=.=?

可能唔止:D4
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 11:44 AM , Processed in 0.039469 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.