2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16881#
發表於 05-1-15 05:31 PM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-15 08:46:

一齊標佢心:D4

-.-"你標到至算/)
北極熊咁大隻/)

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16882#
發表於 05-1-15 05:32 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-15 12:36:

一般公司都會自已更改僱傭合約, 而一般員工都會冇聲忍受做落去,
我公司就係表表者, 經常改合約, 新年公司放長假會扣你大假, 唔夠扣的人會被扣人工, d人味又係照做=.=  你唔順氣o既可以唔做再去勞工處告佢, 佢 ...

冇法la>.<鬼叫要開飯咩>_<
桔桔遲d好境d轉工

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16883#
發表於 05-1-15 05:33 PM |只看該作者
Originally posted by 逆子馬 at 2005-1-15 13:49:
我想問......
仲有咩人玩緊 金庸online 2 ga =.= ????

冇玩\=..=/
冇time玩\=.=/

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
51957 
帖子
1168 
積分
1937 
Good
0  
註冊時間
03-2-12 
在線時間
280 小時 
16884#
發表於 05-1-15 11:41 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-15 01:27:

三哥其實你係咪幾百萬未開頭=.=?


我都想:ro03::ro03::ro03:

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
51957 
帖子
1168 
積分
1937 
Good
0  
註冊時間
03-2-12 
在線時間
280 小時 
16885#
發表於 05-1-15 11:42 PM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-15 08:46:

一齊標佢心:D4



你試下:em060::em060:

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16886#
發表於 05-1-16 10:45 AM |只看該作者
Originally posted by 北極熊 at 2005-1-15 11:42 PM:



你試下:em060::em060:

可能好多食物+舒服的床 就可以呃到北極熊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16887#
發表於 05-1-16 01:41 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-16 10:45 AM:

可能好多食物+舒服的床 就可以呃到北極熊

甘佢都好易呃-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16888#
發表於 05-1-16 07:19 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-14 17:16:


無錯..由於單方面更改顧傭合約係違法的

所以會搵一堆理由炒哂d人再請過班-.-
例如4點鐘收工返左入天水圍,又例如入廁所訓覺......



蛇王精神不死>0<//
King of snake never die!!!!

Originally posted by 北極熊 at 2005-1-14 22:11:


我重失ing業\=.=/


我比較有興趣知你好返未=.=?


Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-15 01:26:

:ro04:
收到啦, 謝謝~>3<
恭喜發財~美源髮財祝大家發財>3</
yeah~>3<
thanks>3<


小丹...
我想對你講......
......
...

你隻公仔好”銀”眼-﹏-好叉紅呀!

ps
Mp3 player 正播緊張學友唱即<聽海>
天~~~~~~~~~~~
愛哭的聲音~~~~~~~~~~~

Originally posted by 唔桔 at 2005-1-15 12:36:

一般公司都會自已更改僱傭合約, 而一般員工都會冇聲忍受做落去,
我公司就係表表者, 經常改合約, 新年公司放長假會扣你大假, 唔夠扣的人會被扣人工, d人味又係照做=.=  你唔順氣o既可以唔做再去勞工處告佢, 佢 ...


呢個只怪香港無工會
勞工署又廢...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16889#
發表於 05-1-16 07:29 PM |只看該作者
Originally posted by 逆子馬 at 2005-1-15 13:49:
我想問......
仲有咩人玩緊 金庸online 2 ga =.= ????



我...
已...
經...
放...
屁...
鳥...

Originally posted by 盟主 at 2005-1-15 16:53:

最低工資同最高工時根本都多x餘-.-
我前我地做做d低人工既工一個月先$3xxx,如果最低工資set做$5000,老闆即時就炒你啦-.-因為某d工根本冇可能5000一個月,老闆都蝕$啦
例如外賣同派傳單呢d,我做過啦,如果搞最低 ...



呢個問題很有趣
如果洗碗一定要$5000先可以請到人
我相信餐廳都會請人返黎做
我唔會相信一間餐廳會唔洗碗
除非老細自已去洗啦~

再講
如果人工一直維持低位
有幾個問題會一直維持係度無法解決

1)多人因為低薪唔願工作,會申請綜援,長久只會成為政府既負擔
2)普遍人收入低影響消費意慾,導致零售市場無法復甦,經濟難以全面復甦
3)收份低難以自已置業,香港政府需要提供大量公屋,間接令房委會需要更多
  資本
4)貧富問題持續影響社會穩定,會唔會影響投資者投資香港已經係後話

其實最低工資係一面雙面刃,
香港政府同商界夠膽夠視野去玩呢把刀
未必會拮死自已,相反有可能幫手斬出困局

不過香港商人咁無遠見,我都唔期望佢地會識睇呢個問題~

Originally posted by 北極熊 at 2005-1-15 23:42:



你試下:em060::em060:


我唔會試的
我未想死-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16890#
發表於 05-1-16 07:30 PM |只看該作者

to 點心san

coming SAT 踢旺角
11點可以踢(正式BOOK 左11:30-13:00)
但攪手話11點已經可以拎到場玩

人造草11人大場

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16891#
發表於 05-1-16 08:37 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-16 07:29 PM:



我...
已...
經...
放...
屁...
鳥...




呢個問題很有趣
如果洗碗一定要$5000先可以請到人
我相信餐廳都會請人返黎做
我唔會相信一間餐廳會唔洗碗
除非老細自已去洗啦~

再講
如果人工 ...

你睇錯左.......
問題唔係現時人工高既人有問題
係人工比所set既低有問題
$3500一個月,你話老闆可唔可能一加就加到你$5000?冇可能啦
低人工=死
高人工=冇事,佢人工唔會加又會減

唔好以為有最低工資d老闆就會將低過最低工資既改為最低工資先得架
現實唔係咁

1)多人因為低薪唔願工作,會申請綜援,長久只會成為政府既負擔
因為冇左低工資既工,拎綜援人數↑

2)普遍人收入低影響消費意慾,導致零售市場無法復甦,經濟難以全面復甦
有最低工資唔代表你可以加人工

3)收份低難以自已置業,香港政府需要提供大量公屋,間接令房委會需要更多
  資本
有最低工資唔代表個個人有$買樓....

4)貧富問題持續影響社會穩定,會唔會影響投資者投資香港已經係後話
係唔係有最低工資就人人有$?
洗豌又$5000,派傳單又$5000,文員又$5000,掃地又$5000,雜務又$5000,連m記賣包妹都一個月$5000
唔係好怪咩?
洗豌$5000=比多,你去食店問下一個洗豌幾$一個月
派傳單同初級文員都係$5000,全街人都派全單啦xd

m記妹一粒鐘好似$13定$16
計佢一日做10個鐘
一個月最多$4000
老闆冇咁好死加你$1000人工

某d工唔應該包括在最低工資之內
因為每份工價值不一

資本主義就係咁,你叻你就賺得多,你冇用就賺得少同窮,有何不對?
民主黨d議員個個成十萬一個月,最低如佢冇關,佢地想吹咩都得

笨雀你點睇都最少$7000一個月吧
如果最低工資真係$5000,咁最低工資同你都無關啦,你老闆又唔會扣你人工,又唔會話你少過$5000人工你話係唔係先?

我一個月$3600,你叫老闆加我$1400人工你話可唔可能先?
咩呀,咪炒我囉就係咁簡單*@^#*(#^$

m記一個月比$5000人工賣包妹?咩呀...減人手囉

你應該唔係未見過$3xxx~$4000一個月人工既工掛?

如果set$4000,咁不如咪鬼set啦,現時最低都係$3xxx~$4000架啦
仲有得再低咩?

高也死,低也死
唔郁就唔駛死

請不要以為有最低工資就=可以加人工........如果咁諗就大錯特錯
老闆唔加人工之餘仲可以唔請你,減人手

你地呢d高人工人士咁緊話好啦,完全唔諗下我地呢d低技術,只求食飯既人來睇

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16892#
發表於 05-1-16 09:59 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-16 07:30 PM:
coming SAT 踢旺角
11點可以踢(正式BOOK 左11:30-13:00)
但攪手話11點已經可以拎到場玩

人造草11人大場

旺角大球場

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16893#
發表於 05-1-16 10:14 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-16 07:30 PM:
coming SAT 踢旺角
11點可以踢(正式BOOK 左11:30-13:00)
但攪手話11點已經可以拎到場玩

人造草11人大場


旺角人造吵...where?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16894#
發表於 05-1-16 10:21 PM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-16 08:37 PM:

你睇錯左.......
問題唔係現時人工高既人有問題
係人工比所set既低有問題
$3500一個月,你話老闆可唔可能一加就加到你$5000?冇可能啦
低人工=死
高人工=冇事,佢人工唔會加又會減

唔好以為有最低工資d老 ...

我覺得set最低人工制度主要是針對的外判吧
其實間接都是政府造成的=.=
因為外判是價低者得,所以的無良商人會把的人工set到好低,如掃街,倒垃圾咁

而好似m記呢的,我相信低收入呢的都是的part-time job,一小時$14左右咁記,薪金當然低啦....but if 你樣靚聲甜,係m記做PR之類,full time job, 一定多過5000
派傅單呢的,都是part-time job多,我估個最低工資制度應該是for 長工而非part-time job or散工.

至於洗碗呢的,都是4000多的,加埋個最低人工,可以使他們收入多返少少,至少可以保證比拿綜援的時候仲多
因為好多時侯,因為他們的收入太低,分分中拿綜援仲多過他們工作所得,提高人工薪金,他們就會想工作,因為有好多人都唔想拿綜援的.咁就可以減低政府開支了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16895#
發表於 05-1-16 11:08 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-16 07:29 PM:

呢個問題很有趣
如果洗碗一定要$5000先可以請到人
我相信餐廳都會請人返黎做
我唔會相信一間餐廳會唔洗碗
除非老細自已去洗啦~


如果我係老闆,要5000蚊先請到人既咪唔請長工轉時薪lor
反正大把人做唔怕請唔到人-.-

基本上最低工資好多漏洞,唔通每日做4個鐘或者一星期做2日都要5000蚊?

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16896#
發表於 05-1-17 08:54 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-16 10:21 PM:

我覺得set最低人工制度主要是針對的外判吧
其實間接都是政府造成的=.=
因為外判是價低者得,所以的無良商人會把的人工set到好低,如掃街,倒垃圾咁

而好似m記呢的,我相信低收入呢的都是的part-time jo ...

琴日睇電視,電視話一般民主黨班人係支持set$4500
e+好多工都係大約$4500
洗豌一般比盡都係$4500
因為大陸合法落黎既人多
$4500佢地搶來做
你唔做就佢做

最低工資係包括散工同長工
就係因為每件工價值不同,不過散工就由一個鐘來計
計返條數都一樣係一日十個鐘長工既價錢

就好似物樓仔,一般都係工作14小時
如果要佢地改為一日只返8個鐘,對香港影響好大

如果真係要搞
起碼都要以每份工來介定最高既工時同最低既人工
例如傳單一個鐘最低$20
保安一個月$5500
文員最低$6000
所以要搞就一定要係行業性最低工資,而唔係最低工資

咁先o岩丫嘛,全部混埋一戲不如唔好搞
班議員只係識話搞,長詳資料又唔去比政府
http://202.43.221.46/srch/cache. ... ;icp=1&.intl=hk
呢篇野講得好詳細,係幾年前既結論,多數人都係不支持

如果係搞全國性,我就一定唔支持

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
16897#
發表於 05-1-17 10:28 AM |只看該作者
又係新的一個week 啦^o^/
捱多一個禮拜又有糧出囉^o^v

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16898#
發表於 05-1-17 10:35 AM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-17 10:28:
又係新的一個week 啦^o^/
捱多一個禮拜又有糧出囉^o^v

我都等緊出糧BUY33過年XDDDDDDDDDDD:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16899#
發表於 05-1-17 03:55 PM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-17 08:54 AM:

琴日睇電視,電視話一般民主黨班人係支持set$4500
e+好多工都係大約$4500
洗豌一般比盡都係$4500
因為大陸合法落黎既人多
$4500佢地搶來做
你唔做就佢做

最低工資係包括散工同長工
就係因為每件工價值 ...

我第2個唔支持~

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
16900#
發表於 05-1-17 04:05 PM |只看該作者
頂-.-呢個禮拜好x多野做呀="=

不過好耐未試過幾個鐘唔停咁做公司野-.-
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 11:44 AM , Processed in 0.076206 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.