- 閱讀權限
- 103
- 最後登錄
- 22-7-30
- 精華
- 65535
- UID
- 1
- 帖子
- 25818
- 積分
- 39564
- 註冊時間
- 07-8-13
- 在線時間
- 4883 小時
  
- UID
- 1
- 帖子
- 25818
- 積分
- 39564
- Good
- 692
- 註冊時間
- 07-8-13
- 在線時間
- 4883 小時
|
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-16 07:29 PM:
我...
已...
經...
放...
屁...
鳥...
呢個問題很有趣
如果洗碗一定要$5000先可以請到人
我相信餐廳都會請人返黎做
我唔會相信一間餐廳會唔洗碗
除非老細自已去洗啦~
再講
如果人工 ...
你睇錯左.......
問題唔係現時人工高既人有問題
係人工比所set既低有問題
$3500一個月,你話老闆可唔可能一加就加到你$5000?冇可能啦
低人工=死
高人工=冇事,佢人工唔會加又會減
唔好以為有最低工資d老闆就會將低過最低工資既改為最低工資先得架
現實唔係咁
1)多人因為低薪唔願工作,會申請綜援,長久只會成為政府既負擔
因為冇左低工資既工,拎綜援人數↑
2)普遍人收入低影響消費意慾,導致零售市場無法復甦,經濟難以全面復甦
有最低工資唔代表你可以加人工
3)收份低難以自已置業,香港政府需要提供大量公屋,間接令房委會需要更多
資本
有最低工資唔代表個個人有$買樓....
4)貧富問題持續影響社會穩定,會唔會影響投資者投資香港已經係後話
係唔係有最低工資就人人有$?
洗豌又$5000,派傳單又$5000,文員又$5000,掃地又$5000,雜務又$5000,連m記賣包妹都一個月$5000
唔係好怪咩?
洗豌$5000=比多,你去食店問下一個洗豌幾$一個月
派傳單同初級文員都係$5000,全街人都派全單啦xd
m記妹一粒鐘好似$13定$16
計佢一日做10個鐘
一個月最多$4000
老闆冇咁好死加你$1000人工
某d工唔應該包括在最低工資之內
因為每份工價值不一
資本主義就係咁,你叻你就賺得多,你冇用就賺得少同窮,有何不對?
民主黨d議員個個成十萬一個月,最低如佢冇關,佢地想吹咩都得
笨雀你點睇都最少$7000一個月吧
如果最低工資真係$5000,咁最低工資同你都無關啦,你老闆又唔會扣你人工,又唔會話你少過$5000人工你話係唔係先?
我一個月$3600,你叫老闆加我$1400人工你話可唔可能先?
咩呀,咪炒我囉就係咁簡單*@^#*(#^$
m記一個月比$5000人工賣包妹?咩呀...減人手囉
你應該唔係未見過$3xxx~$4000一個月人工既工掛?
如果set$4000,咁不如咪鬼set啦,現時最低都係$3xxx~$4000架啦
仲有得再低咩?
高也死,低也死
唔郁就唔駛死
請不要以為有最低工資就=可以加人工........如果咁諗就大錯特錯
老闆唔加人工之餘仲可以唔請你,減人手
你地呢d高人工人士咁緊話好啦,完全唔諗下我地呢d低技術,只求食飯既人來睇 |
|