2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16901#
發表於 05-1-17 04:13 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-17 04:05 PM:
頂-.-呢個禮拜好x多野做呀="=

不過好耐未試過幾個鐘唔停咁做公司野-.-


咁就真係好忙wor @o@

走廁所sleep呢個員工福利都用唔到.......

咁...你點有上網時間架 =.=?

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
16902#
發表於 05-1-17 06:13 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-17 04:13 PM:


咁就真係好忙wor @o@

走廁所sleep呢個員工福利都用唔到.......

咁...你點有上網時間架 =.=?


真係冇陰功囉, 所以呢家上網時間少左好多耶>.<

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16903#
發表於 05-1-17 06:20 PM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-16 20:37:

你睇錯左.......
問題唔係現時人工高既人有問題
係人工比所set既低有問題
$3500一個月,你話老闆可唔可能一加就加到你$5000?冇可能啦
低人工=死
高人工=冇事,佢人工唔會加又會減

唔好以為有最低工資d老闆就會將低過最低工資既改為最低工資先得架
現實唔係咁

1)多人因為低薪唔願工作,會申請綜援,長久只會成為政府既負擔
因為冇左低工資既工,拎綜援人數↑

2)普遍人收入低影響消費意慾,導致零售市場無法復甦,經濟難以全面復甦
有最低工資唔代表你可以加人工

3)收份低難以自已置業,香港政府需要提供大量公屋,間接令房委會需要更多
  資本
有最低工資唔代表個個人有$買樓....

4)貧富問題持續影響社會穩定,會唔會影響投資者投資香港已經係後話
係唔係有最低工資就人人有$?
洗豌又$5000,派傳單又$5000,文員又$5000,掃地又$5000,雜務又$5000,連m記賣包妹都一個月$5000
唔係好怪咩?
洗豌$5000=比多,你去食店問下一個洗豌幾$一個月
派傳單同初級文員都係$5000,全街人都派全單啦xd

m記妹一粒鐘好似$13定$16
計佢一日做10個鐘
一個月最多$4000
老闆冇咁好死加你$1000人工

某d工唔應該包括在最低工資之內
因為每份工價值不一

資本主義就係咁,你叻你就賺得多,你冇用就賺得少同窮,有何不對?
民主黨d議員個個成十萬一個月,最低如佢冇關,佢地想吹咩都得

笨雀你點睇都最少$7000一個月吧
如果最低工資真係$5000,咁最低工資同你都無關啦,你老闆又唔會扣你人工,又唔會話你少過$5000人工你話係唔係先?

我一個月$3600,你叫老闆加我$1400人工你話可唔可能先?
咩呀,咪炒我囉就係咁簡單*@^#*(#^$

m記一個月比$5000人工賣包妹?咩呀...減人手囉

你應該唔係未見過$3xxx~$4000一個月人工既工掛?

如果set$4000,咁不如咪鬼set啦,現時最低都係$3xxx~$4000架啦
仲有得再低咩?

高也死,低也死
唔郁就唔駛死

請不要以為有最低工資就=可以加人工........如果咁諗就大錯特錯
老闆唔加人工之餘仲可以唔請你,減人手

你地呢d高人工人士咁緊話好啦,完全唔諗下我地呢d低技術,只求食飯既人來睇



羊毛出自羊身上
你估班商人唔識呢個道理?就算唔完全轉嫁俾消費者
多多少少一定會轉嫁俾消費者的
問題只係我地願唔願意承擔

1)人工加可以唔駛請人做?碗可以唔洗?清楚可以唔駛做?
  看更可以唔請?M記可以唔請人賣野?

2)立左法要求最低工資都唔可以加人工?可以的~請坐監去吧~

3)你對的~係唔代表人人有錢買樓,但可以令供得起樓既家庭
  會多左       

4)你一定無讀過ECON,人工由市場調節,如果某行業人工需要
  高於$5000,市場會自行提高,最低工資只係一條底線,
  而唔係死線,你要談最低工資首先要明白呢點。

  其實如果華人商人係比較有血性既,我係贊成人工由市場調節的。


你好慘...咁快中左傳媒毒,承如我上面第四點所講
最低工資只係一條低線唔係一條死線,無人要求份份工都係5千大元
亦無商人會天真到以為可以用5千可以請一名CEO

低線既成立只係想保障一班而家被無良商人扼殺緊既低技術工人
唔好話理論上改變唔到一班有技術有學歷既工人既薪酬
係實際上而家泛民主派同工聯會議員亦只係要求針對以下幾個行業
去設立最低工資

清楚/看更/速遞員

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16904#
發表於 05-1-17 06:28 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-16 21:59:

旺角大球場

Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-16 22:14:


旺角人造吵...where?



應該係太子既界限街運動場


Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-16 22:21:

我覺得set最低人工制度主要是針對的外判吧
其實間接都是政府造成的=.=
因為外判是價低者得,所以的無良商人會把的人工set到好低,如掃街,倒垃圾咁

而好似m記呢的,我相信低收入呢的都是的part-time jo ...



多多少少政府有助長的

Originally posted by 神經 at 2005-1-16 23:08:


如果我係老闆,要5000蚊先請到人既咪唔請長工轉時薪lor
反正大把人做唔怕請唔到人-.-

基本上最低工資好多漏洞,唔通每日做4個鐘或者一星期做2日都要5000蚊?



最低工資係指長工

當然 老闆係可以再走灰色地帶玩時薪的
但有無人做又係另一回事
到時議員既著眼點又會去左呢度

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
16905#
發表於 05-1-17 06:29 PM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-17 08:54:

琴日睇電視,電視話一般民主黨班人係支持set$4500
e+好多工都係大約$4500
洗豌一般比盡都係$4500
因為大陸合法落黎既人多
$4500佢地搶來做
你唔做就佢做

最低工資係包括散工同長工
就係因為每件工價值 ...


由此證明你唔多理解而家議員係度倡議緊既係乜議案 ...


Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-17 10:35:

我都等緊出糧BUY33過年XDDDDDDDDDDD:010:


買埋鞋啦 XDDDDDD

Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-17 16:05:
頂-.-呢個禮拜好x多野做呀="=

不過好耐未試過幾個鐘唔停咁做公司野-.-



你終於多野做啦??XDDDDDDD

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16906#
發表於 05-1-17 07:00 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-17 06:28 PM:
應該係太子既界限街運動場

咦.咁大球場又係邊ga

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16907#
發表於 05-1-17 08:17 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-17 16:05:
頂-.-呢個禮拜好x多野做呀="=

不過好耐未試過幾個鐘唔停咁做公司野-.-

哈哈:D5只要記住就出糧做都做得落力D LA~O~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16908#
發表於 05-1-17 08:21 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-17 18:28:





應該係太子既界限街運動場





多多少少政府有助長的




最低工資係指長工

當然 老闆係可以再走灰色地帶玩時薪的
但有無人做又係另一回事
到時議員既著眼點又會去左呢度

睇完後=.=...我覺得自己幸福=.=.....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16909#
發表於 05-1-17 08:22 PM |只看該作者
[quote]Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-17 18:29:


由此證明你唔多理解而家議員係度倡議緊既係乜議案 ...




買埋鞋啦 XDDDDDD

大叔送左對BOOT比我LA:)3:)3:)3我都送番2條牛仔褲比佢:)3:)3

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
16910#
發表於 05-1-17 11:04 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-17 08:22 PM:
[quote]Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-17 18:29:
由此證明你唔多理解而家議員係度倡議緊既係乜議案 ...
買埋鞋啦 XDDDDDD

大叔送左對BOOT比我LA:)3:)3:)3我都送番2條牛仔褲 ... [/quote]
唔怪之得早前係咁講女仔穿boot靚啦,原來大叔送了對boot俾你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16911#
發表於 05-1-17 11:41 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-17 11:04 PM:

大叔送左對BOOT比我LA:)3:)3:)3我都送番2條牛仔褲 ...

唔怪之得早前係咁講女仔穿boot靚啦,原來大叔送了對boot俾你 [/quote]

你真係有眼不識泰山

soso話哂都係極武洪@
擁有魔鬼面孔天使身材
:010:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16912#
發表於 05-1-18 01:08 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-17 11:41 PM:

唔怪之得早前係咁講女仔穿boot靚啦,原來大叔送了對boot俾你


你真係有眼不識泰山

soso話哂都係極武洪@
擁有魔鬼面孔天使身材
:010: [/quote]
大宿就係為左@欣而每月供奉畢生積蓄喇:D3:D3

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16913#
發表於 05-1-18 09:42 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-17 23:41:

唔怪之得早前係咁講女仔穿boot靚啦,原來大叔送了對boot俾你


你真係有眼不識泰山

soso話哂都係極武洪@
擁有魔鬼面孔天使身材
:010: [/quote]
咩叫天使ga身材=,=?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16914#
發表於 05-1-18 09:42 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-17 23:04:

大叔送左對BOOT比我LA:)3:)3:)3我都送番2條牛仔褲 ...

唔怪之得早前係咁講女仔穿boot靚啦,原來大叔送了對boot俾你 [/quote]
係呀~,~開心死我~,~:)3

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16915#
發表於 05-1-18 09:44 AM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-18 01:08:


你真係有眼不識泰山

soso話哂都係極武洪@
擁有魔鬼面孔天使身材
:010:

大宿就係為左@欣而每月供奉畢生積蓄喇:D3:D3 [/quote]
-,-邊有ja-,-家用之ma-,-

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

16916#
發表於 05-1-18 10:37 AM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-18 01:08 AM:


你真係有眼不識泰山

soso話哂都係極武洪@
擁有魔鬼面孔天使身材
:010:

大宿就係為左@欣而每月供奉畢生積蓄喇:D3:D3 [/quote]
魔鬼面孔=黑色眼影

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16917#
發表於 05-1-18 10:45 AM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-1-18 10:37:

大宿就係為左@欣而每月供奉畢生積蓄喇:D3:D3

魔鬼面孔=黑色眼影 [/quote]
我唔用眼影ga:ro11::ro11:

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
16918#
發表於 05-1-18 11:49 AM |只看該作者
今日做野實在太辛苦啦, 我決定一陣要去食碗麻辣米線沖喜下>"<v

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
16919#
發表於 05-1-18 12:09 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-1-18 11:49:
今日做野實在太辛苦啦, 我決定一陣要去食碗麻辣米線沖喜下>"<v

好想食=..=

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
16920#
發表於 05-1-18 02:30 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-18 12:09 PM:

好想食=..=

好好食架, 有機會帶嫂嫂你去食呀, 不過要出黎九龍先有=.=
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 01:33 AM , Processed in 0.040106 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.