- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 盟主 at 2005-1-16 20:37:
你睇錯左.......
問題唔係現時人工高既人有問題
係人工比所set既低有問題
$3500一個月,你話老闆可唔可能一加就加到你$5000?冇可能啦
低人工=死
高人工=冇事,佢人工唔會加又會減
唔好以為有最低工資d老闆就會將低過最低工資既改為最低工資先得架
現實唔係咁
1)多人因為低薪唔願工作,會申請綜援,長久只會成為政府既負擔
因為冇左低工資既工,拎綜援人數↑
2)普遍人收入低影響消費意慾,導致零售市場無法復甦,經濟難以全面復甦
有最低工資唔代表你可以加人工
3)收份低難以自已置業,香港政府需要提供大量公屋,間接令房委會需要更多
資本
有最低工資唔代表個個人有$買樓....
4)貧富問題持續影響社會穩定,會唔會影響投資者投資香港已經係後話
係唔係有最低工資就人人有$?
洗豌又$5000,派傳單又$5000,文員又$5000,掃地又$5000,雜務又$5000,連m記賣包妹都一個月$5000
唔係好怪咩?
洗豌$5000=比多,你去食店問下一個洗豌幾$一個月
派傳單同初級文員都係$5000,全街人都派全單啦xd
m記妹一粒鐘好似$13定$16
計佢一日做10個鐘
一個月最多$4000
老闆冇咁好死加你$1000人工
某d工唔應該包括在最低工資之內
因為每份工價值不一
資本主義就係咁,你叻你就賺得多,你冇用就賺得少同窮,有何不對?
民主黨d議員個個成十萬一個月,最低如佢冇關,佢地想吹咩都得
笨雀你點睇都最少$7000一個月吧
如果最低工資真係$5000,咁最低工資同你都無關啦,你老闆又唔會扣你人工,又唔會話你少過$5000人工你話係唔係先?
我一個月$3600,你叫老闆加我$1400人工你話可唔可能先?
咩呀,咪炒我囉就係咁簡單*@^#*(#^$
m記一個月比$5000人工賣包妹?咩呀...減人手囉
你應該唔係未見過$3xxx~$4000一個月人工既工掛?
如果set$4000,咁不如咪鬼set啦,現時最低都係$3xxx~$4000架啦
仲有得再低咩?
高也死,低也死
唔郁就唔駛死
請不要以為有最低工資就=可以加人工........如果咁諗就大錯特錯
老闆唔加人工之餘仲可以唔請你,減人手
你地呢d高人工人士咁緊話好啦,完全唔諗下我地呢d低技術,只求食飯既人來睇
羊毛出自羊身上
你估班商人唔識呢個道理?就算唔完全轉嫁俾消費者
多多少少一定會轉嫁俾消費者的
問題只係我地願唔願意承擔
1)人工加可以唔駛請人做?碗可以唔洗?清楚可以唔駛做?
看更可以唔請?M記可以唔請人賣野?
2)立左法要求最低工資都唔可以加人工?可以的~請坐監去吧~
3)你對的~係唔代表人人有錢買樓,但可以令供得起樓既家庭
會多左
4)你一定無讀過ECON,人工由市場調節,如果某行業人工需要
高於$5000,市場會自行提高,最低工資只係一條底線,
而唔係死線,你要談最低工資首先要明白呢點。
其實如果華人商人係比較有血性既,我係贊成人工由市場調節的。
你好慘...咁快中左傳媒毒,承如我上面第四點所講
最低工資只係一條低線唔係一條死線,無人要求份份工都係5千大元
亦無商人會天真到以為可以用5千可以請一名CEO
低線既成立只係想保障一班而家被無良商人扼殺緊既低技術工人
唔好話理論上改變唔到一班有技術有學歷既工人既薪酬
係實際上而家泛民主派同工聯會議員亦只係要求針對以下幾個行業
去設立最低工資
清楚/看更/速遞員 |
|