2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
16761#
發表於 05-1-12 10:01 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 10:55 PM:
一句講到尾 -- Lag

可以一晚30分鐘內一%都打唔到
反而連死兩次扣6% 仲要減埋Level (岩岩由14升到15lv)
兩次死都係因為server lag
以為自己被大班怪追時已經走甩左
點知唔夠30秒又見到自已被放血中 ...
真 ...

笨笨你好似係用 i-cable
我地用netvigator都會lag, 但就冇你咁誇張Lag到死左/.\
不過呢個game都唔知幾時先會改善係Lag呢方面=.=
連用netvigator都Lag真係冇野講

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16762#
發表於 05-1-12 10:14 AM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-12 10:01 AM:

笨笨你好似係用 i-cable
我地用netvigator都會lag, 但就冇你咁誇張Lag到死左/.\
不過呢個game都唔知幾時先會改善係Lag呢方面=.=
連用netvigator都Lag真係冇野講


netvigator未必一定好過i-cable-.-
都係睇地區-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
16763#
發表於 05-1-12 10:43 AM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-12 10:01 AM:

笨笨你好似係用 i-cable
我地用netvigator都會lag, 但就冇你咁誇張Lag到死左/.\
不過呢個game都唔知幾時先會改善係Lag呢方面=.=
連用netvigator都Lag真係冇野講

我覺得好lag呀~~我次次都係lag死 /ˍ\

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
48019 
帖子
6909 
積分
6419 
Good
1  
註冊時間
03-1-24 
在線時間
1642 小時 
16764#
發表於 05-1-12 10:58 AM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-1-12 10:43:

我覺得好lag呀~~我次次都係lag死 /ˍ\

你唔lag死我未我殺死-.-唔洗咁灰心-.-...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16765#
發表於 05-1-12 11:27 AM |只看該作者
e~點解我又好似冇咩事既 =.=?

不過我就衰冇時間玩姐

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16766#
發表於 05-1-12 11:30 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-1-12 12:56 AM:

lag都唔多覺,我都係一入city時暈得多姊


我成日行錯路
去左d紅怪區,要一路行一路食乾糧

到依家都唔知點去雙羊城 =.="

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16767#
發表於 05-1-12 12:05 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-12 11:30:


我成日行錯路
去左d紅怪區,要一路行一路食乾糧

到依家都唔知點去雙羊城 =.="


係咪有雙羊米買的-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16768#
發表於 05-1-12 12:06 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-12 11:30 AM:


我成日行錯路
去左d紅怪區,要一路行一路食乾糧

到依家都唔知點去雙羊城 =.="


比500蚊飛去-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16769#
發表於 05-1-12 12:10 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-12 12:06:


比500蚊飛去-.-


今個星期六去篤波\@o@/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16770#
發表於 05-1-12 12:20 PM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-12 12:10 PM:


今個星期六去篤波\@o@/


幾點?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16771#
發表於 05-1-12 12:22 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-12 12:20:


幾點?


就你 你放工放幾點~
我唔洗返工了@o@

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
16772#
發表於 05-1-12 12:31 PM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-1-12 12:22 PM:


就你 你放工放幾點~
我唔洗返工了@o@


星期6我放1點.

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16773#
發表於 05-1-12 12:39 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-1-12 12:31:


星期6我放1點.


去金雞篤吧\@o@/€

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16774#
發表於 05-1-12 12:40 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-1-11 10:55 PM:
一句講到尾 -- Lag

可以一晚30分鐘內一%都打唔到
反而連死兩次扣6% 仲要減埋Level (岩岩由14升到15lv)
兩次死都係因為server lag
以為自己被大班怪追時已經走甩左
點知唔夠30秒又見到自已被放血中 ...
真 ...

-.-早就要la-.-lag 到我放棄左好耐-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
16775#
發表於 05-1-12 12:41 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-12 11:30 AM:


我成日行錯路
去左d紅怪區,要一路行一路食乾糧

到依家都唔知點去雙羊城 =.="

-.-甘lag 法行到紅怪到會死得好慘-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16776#
發表於 05-1-12 12:44 PM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-1-12 12:41:

-.-甘lag 法行到紅怪到會死得好慘-.-


依家無online game好玩了...

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
16777#
發表於 05-1-12 12:49 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-12 11:30 AM:


我成日行錯路
去左d紅怪區,要一路行一路食乾糧

到依家都唔知點去雙羊城 =.="

就算唔行錯路, 你都會路經紅怪區架, 以你而家lv點行都係死路一條
去逍遙c父屋外的驛站比500蚊飛去啦

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16778#
發表於 05-1-12 12:55 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-12 12:49:

就算唔行錯路, 你都會路經紅怪區架, 以你而家lv點行都係路一條
去逍遙c父屋外的驛站比500蚊飛去啦


-.-你安心去啦..龍爺~:)3

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
16779#
發表於 05-1-12 01:07 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-1-12 12:49 PM:

就算唔行錯路, 你都會路經紅怪區架, 以你而家lv點行都係死路一條
去逍遙c父屋外的驛站比500蚊飛去啦


我幾日先上到一次

d lv 係咁上下架喇

第一集時代我都死左幾次係馬賊王手中 =.="

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
16780#
發表於 05-1-12 01:18 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-1-12 13:07:


我幾日先上到一次

d lv 係咁上下架喇

第一集時代我都死左幾次係馬賊王手中 =.="


-.- 咁你都記得~
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-22 04:27 PM , Processed in 0.037043 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.