- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-1 19:28:
XDDDDDDDD笨笨可能今日提醒佢地,佢地明日中屎彈XDDDDD(講笑)~,~"
梗係望大家冇事LA\~O~/
掉屎彈條友被差佬捉了-3-
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-1 21:57:
=.=\
今期東周
祈福新村 - 給你一個五星級淫樂的家
雀, 怪唔知你成日北上
我幾時成日北上=.=???
不來今期東週有呢d筍野~~
收工去買返本先=3=
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 14:37:
今日bb比人蝦呀丹丹><!!
今日同bb係西鐵站打算搭車,前面迎面有個3,4年班ga細路行緊埋黎(佢媽咪係佢後面)~我見佢有d古怪~我咪拉bb行埋1邊lor~點知個仆街仔專登行埋bb面前用博頭撞bb\./ 撞完仲大搖大 ...
我係你 我會一手捉住條靚仔既頭髮
扯佢去職員室搵職員攪手叫佢父母現身
而家佢父母係身後仲好
即場同佢地死過-.-
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 14:56:
打人無罪ga話我都想=.=
不過bb係到唔可以教壞佢=.=
我終於明你點解唔like小孩=.=有d真係好黑人憎=.=(父母唔教佢地)
u right =.=
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-2 15:52:
可惡也="=bb都蝦, 人黎的嗎?/(
如果我係到, 一定用返博頭撞佢地, 上次我係地鐵見到有個細佬女,
我諗都7-9歲, 係地鐵當眾打佢唔知阿爺定阿公, 又不停好冇禮貌咁同佢講野,
我真係睇到火都黎埋, 我都係 ...
估唔到你身手都幾好啵-3- |
|