2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17261#
發表於 05-2-2 04:04 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-2 03:52 PM:

可惡也="=bb都蝦, 人黎的嗎?/(
如果我係到, 一定用返博頭撞佢地, 上次我係地鐵見到有個細佬女,
我諗都7-9歲, 係地鐵當眾打佢唔知阿爺定阿公, 又不停好冇禮貌咁同佢講野,
我真係睇到火都黎埋, 我都係 ...


你冇比人鬧都算好彩.....人地自己家事你都要管....你都算多管閒事-.-

不過比人鬧都唔緊要..你可以話係唔小心整到個細路......你一向大動作-.-

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17262#
發表於 05-2-2 04:17 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-2 04:04 PM:


你冇比人鬧都算好彩.....人地自己家事你都要管....你都算多管閒事-.-

不過比人鬧都唔緊要..你可以話係唔小心整到個細路......你一向大動作-.-

我不嬲都多管閒事架啦8)

放心啦, 我識就力-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17263#
發表於 05-2-2 05:31 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-1 19:28:

XDDDDDDDD笨笨可能今日提醒佢地,佢地明日中屎彈XDDDDD(講笑)~,~"
梗係望大家冇事LA\~O~/



掉屎彈條友被差佬捉了-3-


Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-1 21:57:


=.=\

今期東周

祈福新村 - 給你一個五星級淫樂的家

雀, 怪唔知你成日北上


我幾時成日北上=.=???

不來今期東週有呢d筍野~~
收工去買返本先=3=

Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 14:37:

今日bb比人蝦呀丹丹><!!
今日同bb係西鐵站打算搭車,前面迎面有個3,4年班ga細路行緊埋黎(佢媽咪係佢後面)~我見佢有d古怪~我咪拉bb行埋1邊lor~點知個仆街仔專登行埋bb面前用博頭撞bb\./撞完仲大搖大 ...



我係你 我會一手捉住條靚仔既頭髮
扯佢去職員室搵職員攪手叫佢父母現身

而家佢父母係身後仲好
即場同佢地死過-.-


Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 14:56:

打人無罪ga話我都想=.=
不過bb係到唔可以教壞佢=.=
我終於明你點解唔like小孩=.=有d真係好黑人憎=.=(父母唔教佢地)


u right =.=

Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-2 15:52:

可惡也="=bb都蝦, 人黎的嗎?/(
如果我係到, 一定用返博頭撞佢地, 上次我係地鐵見到有個細佬女,
我諗都7-9歲, 係地鐵當眾打佢唔知阿爺定阿公, 又不停好冇禮貌咁同佢講野,
我真係睇到火都黎埋, 我都係 ...



估唔到你身手都幾好啵-3-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17264#
發表於 05-2-2 05:36 PM |只看該作者

to 點心

你今個星期六會去踢波嗎?
我未必現身鳥
一來公司可能有野要做
二來隻右腳有d拉到 ... 到今日都仲有d痛 ...

如果你黎我就同佢地講
你自已去球場集合~

謝你

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17265#
發表於 05-2-2 06:03 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-2 05:36 PM:
你今個星期六會去踢波嗎?
我未必現身鳥
一來公司可能有野要做
二來隻右腳有d拉到 ... 到今日都仲有d痛 ...

如果你黎我就同佢地講
你自已去球場集合~

謝你

我可以幫佢答你, 佢唔會去^^

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17266#
發表於 05-2-2 06:14 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-2 18:03:

我可以幫佢答你, 佢唔會去^^


事有QK-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17267#
發表於 05-2-2 06:28 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-2 05:36 PM:
你今個星期六會去踢波嗎?
我未必現身鳥
一來公司可能有野要做
二來隻右腳有d拉到 ... 到今日都仲有d痛 ...

如果你黎我就同佢地講
你自已去球場集合~

謝你


呢個星期去唔到 =.=\

因為唔係香港, 去左睇英超8) <= 可以的話....

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17268#
發表於 05-2-2 06:44 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-2 06:03 PM:
我可以幫佢答你, 佢唔會去^^

Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-2 06:28 PM:
呢個星期去唔到 =.=\
因為唔係香港, 去左睇英超8) <= 可以的話....

Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-2-2 06:14 PM:
事有QK-.-"

似是點心向丹丹晒命,so丹丹就知了~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17269#
發表於 05-2-2 07:33 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 02:37 PM:

今日bb比人蝦呀丹丹><!!
今日同bb係西鐵站打算搭車,前面迎面有個3,4年班ga細路行緊埋黎(佢媽咪係佢後面)~我見佢有d古怪~我咪拉bb行埋1邊lor~點知個仆街仔專登行埋bb面前用博頭撞bb\./撞完仲大搖大 ...

soso 玩到好大-.-報警 -.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17270#
發表於 05-2-2 07:35 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-2 03:52 PM:

可惡也="=bb都蝦, 人黎的嗎?/(
如果我係到, 一定用返博頭撞佢地, 上次我係地鐵見到有個細佬女,
我諗都7-9歲, 係地鐵當眾打佢唔知阿爺定阿公, 又不停好冇禮貌咁同佢講野,
我真係睇到火都黎埋, 我都係 ...

估唔到小丹會甘做-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17271#
發表於 05-2-2 08:56 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-2 06:44 PM:

似是點心向丹丹晒命,so丹丹就知了~


=.=
冇咩好哂

去工作, 唔係去玩

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17272#
發表於 05-2-2 09:13 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-2 08:56 PM:

去工作, 唔係去玩

其實你去邊?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17273#
發表於 05-2-2 09:43 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-2 09:13 PM:

其實你去邊?


一個好很遠的地方

我仲睇緊地圖 =.="

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17274#
發表於 05-2-2 10:43 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-2 21:43:


一個好很遠的地方

我仲睇緊地圖 =.="


去挨錯人脾"拿"????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17275#
發表於 05-2-3 07:32 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-2 09:43 PM:


一個好很遠的地方

我仲睇緊地圖 =.="


幫我拎林柏特簽名-.-v

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17276#
發表於 05-2-3 09:17 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-3 07:32 AM:


幫我拎林柏特簽名-.-v


我住個度近liverpool =.="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17277#
發表於 05-2-3 10:02 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-3 09:17 AM:


我住個度近liverpool =.="


咁摩連迪斯la-.-v

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17278#
發表於 05-2-3 10:07 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-2 08:56 PM:


=.=
冇咩好哂

去工作, 唔係去玩

囡囡有冇托你幫佢買野呀?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
23006 
帖子
1967 
積分
3191 
Good
0  
註冊時間
02-11-27 
在線時間
53 小時 
17279#
發表於 05-2-3 10:32 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-2 09:43 PM:


一個好很遠的地方

我仲睇緊地圖 =.="


通常d人死左都係話去左一個好很遠的地方

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17280#
發表於 05-2-3 11:13 AM |只看該作者
Originally posted by 小象幫幫 at 2005-2-3 10:32 AM:


通常d人死左都係話去左一個好很遠的地方

遙遠的她 不可以再歸家我在夢裡卻始終只有她 
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 12:45 PM , Processed in 0.049526 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.