2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17241#
發表於 05-2-1 01:21 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-1 11:40 AM:


咁食唔食得醉雞同辣酒煮花螺-.-?

我食架~~你請丫=.=/

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17242#
發表於 05-2-1 02:13 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-1 11:53:

所以我D朋友同我一齊都唔飲酒:)3


唔食, 好大陣酒味

我都覺得醉雞唔係好食=..=
但我好愛食嫘

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17243#
發表於 05-2-1 03:46 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-2-1 01:21 PM:

我食架~~你請丫=.=/


係都你請我la-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17244#
發表於 05-2-1 04:38 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-1 03:46 PM:


係都你請我la-.-

你係我地幫主-.- 緊係有大食大 -.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17245#
發表於 05-2-1 05:04 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-2-1 16:38:

你係我地幫主-.- 緊係有大食大 -.-


:)3食食食食食食食食食食:)3

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17246#
發表於 05-2-1 05:42 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-1 02:13 PM:

我都覺得醉雞唔係好食=..=
但我好愛食嫘

我都好喜歡的
吉之島有得賣,$15一大碗,我間中都會buy來吃:em053:
不過有時吃到的有 田螺bb 的螺會好煩


Originally posted by 神經 at 2005-2-1 03:46 PM:

係都你請我la-.-
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-2-1 04:38 PM:

你係我地幫主-.- 緊係有大食大 -.-

AA制啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17247#
發表於 05-2-1 05:43 PM |只看該作者
Originally posted by 小象幫幫 at 2005-2-1 11:00:


阿媽教,女仔要識飲酒,但千其唔好比人知自己識飲 XDD



憑你呢句
就豬你練得一身好武功-.-



Originally posted by 神經 at 2005-2-1 11:40:


咁食唔食得醉雞同辣酒煮花螺-.-?



食=.=/

Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-2-1 17:04:


:)3食食食食食食食食食食:)3



我想問你果舊係乜功課-.-?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17248#
發表於 05-2-1 06:55 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-1 17:42:

我都好喜歡的
吉之島有得賣,$15一大碗,我間中都會buy來吃
不過有時吃到的有 田螺bb 的螺會好煩


係喔~o~好好食~o~/

AA制啦

冇錯冇錯=..=/人家搵$養家耶=..=/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17249#
發表於 05-2-1 07:05 PM |只看該作者

〔新聞轉貼〕飛磚掟花盆 狂漢大鬧尖沙咀

神經,點心 你地小心
個地個樣好易被狂漢揀中-.-
====================
飛磚掟花盆 狂漢大鬧尖沙咀

繼旺角「女人街」後,行人熙來攘往的尖沙咀北京道和漢
口道一帶,近期不斷有「水彈」和雜物從天而降,疑為同
一狂徒所為。至昨天狂徒變本加厲,竟在中午繁忙時間的
29分鐘內,兩度把足以取人性命的花盆和大型地磚從高處
擲向路面。兩宗事件中有四輛汽車被墮物的碎片擊中,包
括一輛保時捷跑車,目擊的路過市民也被嚇至面無人色,
幸好未造成人命傷亡。目前警方已全力偵查,希望盡快將
狂徒緝捕歸案。

擲物狂徒再肆虐尖沙咀鬧市,令現場一帶的商舖職員和寫
字樓的「白領」憂心忡忡,有人更直指狂徒是「心理變態」
和「收買人命」。一名店舖職員指出,北京道、漢口道和
樂道等地方,是香港其中一個重要的商業和購物區,這次
有擲物狂徒出現,勢必影響到商戶的生意,就好像去年旺
角「女人街」的情況一樣,此外,有途人更聲言要避之則
吉,減少在上址一帶逛街。


途人爭走避驚慄29分鐘
昨天的高空擲物事件,先發生在上午11時24分左右。當時
在北京道和樂道交界處,一個花盆連花帶泥從天而降,直
墮在行車路面上,撞出一記嚇人的聲響。而花盆

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17250#
發表於 05-2-1 07:28 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-1 19:05:
神經,點心 你地小心
個地個樣好易被狂漢揀中-.-
====================
飛磚掟花盆 狂漢大鬧尖沙咀

繼旺角「女人街」後,行人熙來攘往的尖沙咀北京道和漢
口道一帶,近期不斷有 ...

XDDDDDDDD笨笨可能今日提醒佢地,佢地明日中屎彈XDDDDD(講笑)~,~"
梗係望大家冇事LA\~O~/

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17251#
發表於 05-2-1 09:50 PM |只看該作者
Originally posted by 小象幫幫 at 2005-2-1 11:00 AM:


阿媽教,女仔要識飲酒,但千其唔好比人知自己識飲 XDD

男男好飲得

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17252#
發表於 05-2-1 09:57 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-1 07:05 PM:
神經,點心 你地小心
個地個樣好易被狂漢揀中-.-
====================
飛磚掟花盆 狂漢大鬧尖沙咀

繼旺角「女人街」後,行人熙來攘往的尖沙咀北京道和漢
口道一帶,近期不斷有 ...


=.=\

今期東周

祈福新村 - 給你一個五星級淫樂的家

雀, 怪唔知你成日北上

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17253#
發表於 05-2-1 09:58 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-1-31 11:15 AM:

經經飲左酒會點GA@,@????

獸性大發~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17254#
發表於 05-2-2 01:18 AM |只看該作者
Originally posted by 肥miu at 2005-2-1 21:58:

獸性大發~


MIU俾佢淫慾過..

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17255#
發表於 05-2-2 10:09 AM |只看該作者
點會咁易就掉死蠢卷同神經呀-.-一睇佢地兩個就知佢地係長命種~
有排佢地做呀, 做到六十歲都仲要做, 點會咁益佢地-.-v

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17256#
發表於 05-2-2 10:17 AM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-1 07:05 PM:
神經,點心 你地小心
個地個樣好易被狂漢揀中-.-
====================
飛磚掟花盆 狂漢大鬧尖沙咀

繼旺角「女人街」後,行人熙來攘往的尖沙咀北京道和漢
口道一帶,近期不斷有 ...


我呢d係屋村大既人警覺性好高......已經慣左有人係上面掉野落街..冇咁易中招-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17257#
發表於 05-2-2 02:37 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-2 10:09:
點會咁易就掉死蠢卷同神經呀-.-一睇佢地兩個就知佢地係長命種~
有排佢地做呀, 做到六十歲都仲要做, 點會咁益佢地-.-v

今日bb比人蝦呀丹丹><!!
今日同bb係西鐵站打算搭車,前面迎面有個3,4年班ga細路行緊埋黎(佢媽咪係佢後面)~我見佢有d古怪~我咪拉bb行埋1邊lor~點知個仆街仔專登行埋bb面前用博頭撞bb\./撞完仲大搖大擺咁行開我咪即刻鬧佢lor:你冇野呀!!專登走黎撞佢咁冇家教ga:ro10::ro10:佢老母見到竟然同個仔講:抵你死呀~比人鬧....佢做人老母明知個仔都唔拉個仔同人sorry:ro10:仲好似覺得冇事咁:ro10:d人唔識教仔就咪學人生:ro10:生得出ga話就要盡責教好佢la:ro10:教唔聽ga~佢做人老母點都要同人媽媽講聲sorry ar ma:ro10::ro10:真係不知所謂:ro10:好彩唔係好大力...如果bb跌親我一定報警雖然唔係咩大件事~但都要比佢知自己錯d咩
如果今日叔叔係到ga話~佢一定同佢老母嘈ja!!我奶奶太公係到ga話實鬧到佢9血淋頭蝦佢地個寶貝

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17258#
發表於 05-2-2 02:52 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 02:37 PM:

今日bb比人蝦呀丹丹><!!
今日同bb係西鐵站打算搭車,前面迎面有個3,4年班ga細路行緊埋黎(佢媽咪係佢後面)~我見佢有d古怪~我咪拉bb行埋1邊lor~點知個仆街仔專登行埋bb面前用博頭撞bb\./撞完仲大搖大 ...


D o靚仔唔打唔得..你又唔覺意行埋去打佢2巴ma-.-""

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17259#
發表於 05-2-2 02:56 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-2 14:52:


D o靚仔唔打唔得..你又唔覺意行埋去打佢2巴ma-.-""

打人無罪ga話我都想=.=
不過bb係到唔可以教壞佢=.=
我終於明你點解唔like小孩=.=有d真係好黑人憎=.=(父母唔教佢地)

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17260#
發表於 05-2-2 03:52 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 02:37 PM:

今日bb比人蝦呀丹丹><!!
今日同bb係西鐵站打算搭車,前面迎面有個3,4年班ga細路行緊埋黎(佢媽咪係佢後面)~我見佢有d古怪~我咪拉bb行埋1邊lor~點知個仆街仔專登行埋bb面前用博頭撞bb\./撞完仲大搖大 ...

可惡也="=bb都蝦, 人黎的嗎?/(
如果我係到, 一定用返博頭撞佢地, 上次我係地鐵見到有個細佬女,
我諗都7-9歲, 係地鐵當眾打佢唔知阿爺定阿公, 又不停好冇禮貌咁同佢講野,
我真係睇到火都黎埋, 我都係咁啤住佢, 但冇計,
俾人打果位伯伯都唔鬧佢, 我自己睇唔順眼, 唯有自己出手-.-
我趁佢擰轉面, 我一個轉身, 用個手爭"哼"佢個頭,
再轉一轉身, 用個袋"fing"佢背脊, 順路調頭走人-.-v

不過唔係好大力o者-.-大家請放心-.-亦都希望小朋友切勿模仿-.-
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 12:45 PM , Processed in 0.175794 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.