- 閱讀權限
- 95
- 最後登錄
- 10-2-24
- 精華
- 20
- UID
- 2200
- 帖子
- 9360
- 積分
- 1315
- 註冊時間
- 02-8-10
- 在線時間
- 560 小時
        
- UID
- 2200
- 帖子
- 9360
- 積分
- 1315
- Good
- 0
- 註冊時間
- 02-8-10
- 在線時間
- 560 小時
|
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-2 02:37 PM:
今日bb比人蝦呀丹丹><!!
今日同bb係西鐵站打算搭車,前面迎面有個3,4年班ga細路行緊埋黎(佢媽咪係佢後面)~我見佢有d古怪~我咪拉bb行埋1邊lor~點知個仆街仔專登行埋bb面前用博頭撞bb\./ 撞完仲大搖大 ...
可惡也="=bb都蝦, 人黎的嗎?/(
如果我係到, 一定用返博頭撞佢地, 上次我係地鐵見到有個細佬女,
我諗都7-9歲, 係地鐵當眾打佢唔知阿爺定阿公, 又不停好冇禮貌咁同佢講野,
我真係睇到火都黎埋, 我都係咁啤住佢, 但冇計,
俾人打果位伯伯都唔鬧佢, 我自己睇唔順眼, 唯有自己出手-.-
我趁佢擰轉面, 我一個轉身, 用個手爭"哼"佢個頭,
再轉一轉身, 用個袋"fing"佢背脊, 順路調頭走人-.-v
不過唔係好大力o者-.-大家請放心-.-亦都希望小朋友切勿模仿-.- |
|