2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17301#
發表於 05-2-4 11:25 AM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-4 11:18:

是佢太過愛你, 願意放生你-.-?

你色誘差人叔叔-.-?

差人見佢爛左可憐佢:010:

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

17302#
發表於 05-2-4 11:34 AM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-4 11:18 AM:

是佢太過愛你, 願意放生你-.-?

你色誘差人叔叔-.-?
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-4 11:25 AM:

差人見佢爛左可憐佢:010:



-.-冇d咁既事.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17303#
發表於 05-2-4 11:38 AM |只看該作者
做咩要衝燈呢-.-

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17304#
發表於 05-2-4 11:45 AM |只看該作者

丹丹失魂記

話說尋晚失眠, 今朝好似五點幾先訓, 同法仔傾傾下icq訓著左=.=
之後今日一起身就八點十, 我即係飛身刷牙洗臉, 九點二出門口搭的士,
搭四過d差唔多到公司, 正想拎銀包出黎俾錢~先發覺自己冇帶銀包,
果時我諗左好耐, 到底我係唔見銀包定冇帶銀包呢?最後我叫左同事落黎俾的士錢~
之後我返到公司, 講左個情形俾同事聽, 之後我阿head就叫我不如返屋企check 下~
終於我咪又搭返的士返屋企囉~好在....俾我係梳化底搵返個銀包=.=
我懷疑係我轉袋倒野出黎既事候, 跌左個銀包係地下, 之後仲唔覺意踢埋佢入梳化底=.=
點都好啦, 真係虛驚一場耶>.<

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17305#
發表於 05-2-4 02:18 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-4 11:45:
話說尋晚失眠, 今朝好似五點幾先訓, 同法仔傾傾下icq訓著左=.=
之後今日一起身就八點十, 我即係飛身刷牙洗臉, 九點二出門口搭的士,
搭四過d差唔多到公司, 正想拎銀包出黎俾錢~先發覺自己冇帶銀包,
果時我諗 ...

我都試過唔見左銀包....真係好慘>.<所以e+我有個怪癖=.="日日都睇手袋幾次=.="睇完轉頭又睇=.="成日驚跌左銀包=..=";)e+每日最多拎$200係身ja;)怕跌晒d $$=.="XDDD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17306#
發表於 05-2-4 03:39 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-4 10:50:

e排多左好多捉人亂過馬路喔=.=叔叔成日都提我=.=叫我唔好亂過=.=
我早2日都見到有2公婆比人捉=.=人地警察企係對面佢都照行=.="....



我而家過馬路除左睇燈外
仲會留意有無差佬係附近@@v


Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-4 11:18:

是佢太過愛你, 願意放生你-.-?

你色誘差人叔叔-.-?


會唔會係差人叔叔危誘佢-.-??

Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-4 11:45:
話說尋晚失眠, 今朝好似五點幾先訓, 同法仔傾傾下icq訓著左=.=
之後今日一起身就八點十, 我即係飛身刷牙洗臉, 九點二出門口搭的士,
搭四過d差唔多到公司, 正想拎銀包出黎俾錢~先發覺自己冇帶銀包,
果時我諗 ...


你好趕時間仲換袋 @@?

Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-4 14:18:

我都試過唔見左銀包....真係好慘>.<所以e+我有個怪癖=.="日日都睇手袋幾次=.="睇完轉頭又睇=.="成日驚跌左銀包=..=";)e+每日最多拎$200係身ja;)怕跌晒d $$=.="XDDD



我既方法係銀包唔會係入袋 XDDDDDD

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17307#
發表於 05-2-4 04:10 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-4 02:18 PM:

我都試過唔見左銀包....真係好慘>.<所以e+我有個怪癖=.="日日都睇手袋幾次=.="睇完轉頭又睇=.="成日驚跌左銀包=..=";)e+每日最多拎$200係身ja;)怕跌晒d $$=.="XDDD

平時我都會成日摸住個銀包同埋個電話, 但係今日太趕同埋太眼訓啦=.=
所以上車先醒起=.= (我記得鎖門已經好叻-.-)

Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-4 03:39 PM:

你好趕時間仲換袋 @@?

我今晚打排球呀, 唔換袋唔得=.=

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17308#
發表於 05-2-4 04:24 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-4 02:18 PM:

我都試過唔見左銀包....真係好慘>.<所以e+我有個怪癖=.="日日都睇手袋幾次=.="睇完轉頭又睇=.="成日驚跌左銀包=..=";)e+每日最多拎$200係身ja;)怕跌晒d $$=.="XDDD

我的方法是銀包永遠都是沒有錢的XDDDD
but if 真的不見了,都是損失好少,只是補拿身分證好貴同好煩:O.o

我間中都會忍不住看了又看,看下自己會唔會忘記帶銀包,keys...但是,通常都會因為我經常看完又看,緊張過頭,最後都是沒有帶的XDDD

[ Last edited by 書2敏兒 on 2005-2-4 at 04:28 PM ]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17309#
發表於 05-2-4 04:26 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-4 03:39 PM:

你好趕時間仲換袋 @@?

通常如果講究少少的話,一般女仔都有幾個袋,襯返不同的衣著打扮和場合;)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17310#
發表於 05-2-4 05:25 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-3 12:03 PM:

條粉皮好似係呢幾日出發架啦-.-最可惡係佢今個月除左去英國,
仲會去第二個地方:band:
所以佢今個月就爽啦-.-凸

估唔到又有一個有$ 佬@o@~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17311#
發表於 05-2-4 05:27 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-4 11:38 AM:
做咩要衝燈呢-.-

沖紅燈!!??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17312#
發表於 05-2-4 08:01 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-4 04:10 PM:

平時我都會成日摸住個銀包同埋個電話, 但係今日太趕同埋太眼訓啦=.=
所以上車先醒起=.= (我記得鎖門已經好叻-.-)


我今晚打排球呀, 唔換袋唔得=.=

排球*o*

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17313#
發表於 05-2-4 09:47 PM |只看該作者
今朝一早起身,發現自己跛左....不過公司好多野做...跛下跛下咁行去坐巴士,平時5分鐘去到巴士站,足足行左20分鐘,痛到標哂冷汗,好辛苦咁返完一日工,坐車返屋企,睇醫生,生去醫務所又行左半個鐘,一入到去個護士見到我個樣好唔掂,就比我打尖入去睇先,見到醫生比佢"禁"左隻腳2野,用個槌"亨"左2野,跟住同我講.......

醫生:你痛風woo
神經:痛風唔係幾十歲阿婆先有既咩?
醫生:老人家果d係慢性既,你果隻應該係急性
神經:咁會點架,聽日返唔返得工?
醫生:你今日真係有坐巴士返工?正常痛到行唔到架.......
神經:................事實係我真係返左工
醫生:你休息1日喇,唔好返工喇,打支針,食藥抖2日喇
神經:聽日有樣好趕既野要做,一定要返工,係咪好似今日咁咋都唔係好痛姐,最多早少少出門口就ok
醫生:咁我用雙倍份量幫你打針喇,今晚食特效藥,應該會好倦,早d訓喇
神經:哦

跟住就打左支針,返左屋企(當然行左好耐)

食完藥成個鐘都唔覺眼訓...就打左呢篇野-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
30992 
帖子
5079 
積分
4447 
Good
0  
註冊時間
02-5-1 
在線時間
2608 小時 
17314#
發表於 05-2-4 10:04 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-4 09:47 PM:
今朝一早起身,發現自己跛左....不過公司好多野做...跛下跛下咁行去坐巴士,平時5分鐘去到巴士站,足足行左20分鐘,痛到標哂冷汗,好辛苦咁返完一日工,坐車返屋企,睇醫生,生去醫務所又行左半個鐘,一入到去個護士見到我 ...

咁有冇得醫=.=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17315#
發表於 05-2-4 10:05 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-4 09:47 PM:
今朝一早起身,發現自己跛左....不過公司好多野做...跛下跛下咁行去坐巴士,平時5分鐘去到巴士站,足足行左20分鐘,痛到標哂冷汗,好辛苦咁返完一日工,坐車返屋企,睇醫生,生去醫務所又行左半個鐘,一入到去個護士見到我 ...

平時蛇得多, 報應黎喇-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17316#
發表於 05-2-4 10:14 PM |只看該作者
真係報應黎,醫生話成因係.......睡眠不足,煙酒過多同埋缺乏運動

真係中哂......

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17317#
發表於 05-2-5 12:15 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-4 10:14 PM:
真係報應黎,醫生話成因係.......睡眠不足,煙酒過多同埋缺乏運動

真係中哂......

你有吸煙的嗎
係時候飲少的酒同埋得閑多的跟雀去踢下足球啦

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17318#
發表於 05-2-5 02:01 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-4 22:14:
真係報應黎,醫生話成因係.......睡眠不足,煙酒過多同埋缺乏運動

真係中哂......


-.-"我成日都睡眠不足...

酒 我諗幾年後會開始多了-.-..

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17319#
發表於 05-2-5 02:02 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-4 21:47:
今朝一早起身,發現自己跛左....不過公司好多野做...跛下跛下咁行去坐巴士,平時5分鐘去到巴士站,足足行左20分鐘,痛到標哂冷汗,好辛苦咁返完一日工,坐車返屋企,睇醫生,生去醫務所又行左半個鐘,一入到去個護士見到我 ...


小心身子呢-.- 老人家...

-.-醫哂d錢點樣請我地食團年飯

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17320#
發表於 05-2-5 08:52 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-5 12:15 AM:

你有吸煙的嗎
係時候飲少的酒同埋得閑多的跟雀去踢下足球啦


酒好難飲得少..............
我諗係時候要搵d運動做, 跟阿媽去耍太極-.-
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-26 05:30 PM , Processed in 0.038698 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.