- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 21-3-5
- 精華
- 0
- UID
- 20430
- 帖子
- 30454
- 積分
- 32863
- 註冊時間
- 02-1-29
- 在線時間
- 6057 小時
      
- UID
- 20430
- 帖子
- 30454
- 積分
- 32863
- Good
- 98
- 註冊時間
- 02-1-29
- 在線時間
- 6057 小時
|
今朝一早起身,發現自己跛左....不過公司好多野做...跛下跛下咁行去坐巴士,平時5分鐘去到巴士站,足足行左20分鐘,痛到標哂冷汗,好辛苦咁返完一日工,坐車返屋企,睇醫生,生去醫務所又行左半個鐘,一入到去個護士見到我個樣好唔掂,就比我打尖入去睇先,見到醫生比佢"禁"左隻腳2野,用個槌"亨"左2野,跟住同我講.......
醫生:你痛風woo
神經:痛風唔係幾十歲阿婆先有既咩?
醫生:老人家果d係慢性既,你果隻應該係急性
神經:咁會點架,聽日返唔返得工?
醫生:你今日真係有坐巴士返工?正常痛到行唔到架.......
神經:................事實係我真係返左工
醫生:你休息1日喇,唔好返工喇,打支針,食藥抖2日喇
神經:聽日有樣好趕既野要做,一定要返工,係咪好似今日咁咋都唔係好痛姐,最多早少少出門口就ok
醫生:咁我用雙倍份量幫你打針喇,今晚食特效藥,應該會好倦,早d訓喇
神經:哦
跟住就打左支針,返左屋企(當然行左好耐)
食完藥成個鐘都唔覺眼訓...就打左呢篇野-.- |
|