- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-4 16:10:
平時我都會成日摸住個銀包同埋個電話, 但係今日太趕同埋太眼訓啦=.=
所以上車先醒起=.= (我記得鎖門已經好叻-.-)
我今晚打排球呀, 唔換袋唔得=.=
...... =0=
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-4 16:24:
我的方法是銀包永遠都是沒有錢的XDDDD
but if 真的不見了,都是損失好少,只是補拿身分證好貴同好煩:O.o
我間中都會忍不住看了又看,看下自己會唔會忘記帶銀包,keys...但是,通常都會因為我經常看完又看,緊張過 ...
學我啦~~ 買個銀包有扣可以扣係褲果度啦 XDDDDDDDDDDDD
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-4 16:26:
通常如果講究少少的話,一般女仔都有幾個袋,襯返不同的衣著打扮和場合;)
袋多唔係問題
唔好趕時間先換嘛-.-
Originally posted by 神經 at 2005-2-4 22:14:
真係報應黎,醫生話成因係.......睡眠不足,煙酒過多同埋缺乏運動
真係中哂......
你都係平日早D訓 少D酒吧啦-0- |
|