- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-6 21:17:
最近我做左暫時既聊版版主~真係好鬼勁呀果度d post-.-
十五分鐘前既post, 可以轉頭落左第二第三版=.=
最好笑就係大家一句起兩句止~打多過三行,
佢地已經會話 : "好長呀, 冇心機睇" -.-
呢家d後生 ...
你太後知後覺了-3-
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-6 22:20:
手信.....d舖8點前已經收哂
買鬼買馬咩 =.=
有本阿仙奴既雜誌, 仲有『太陽報』既第三頁女郎, 要唔要 =.=?
都幾末下 =.=, 果度食野食到我窮
唔係因為食得多
而係好x貴
『太陽報』第三頁留返俾你啦/)/)
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-6 23:29:
我件校服唔多合適用呢隻銀包=o=
講起校服....讓我想起
我們school的最新消息,假期/任何時間回校溫書都要穿校服=.=....
本來我都唔多想返,now更加唔想,但又沒有地方去+又應允了某同學會回去
根據我的推 ...
你校長太可惡了!!
居然唔通知你地有人巡校 XDDDDDDDDDD |
|