2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17521#
發表於 05-2-16 02:41 PM |只看該作者
金2自從收錢後順左好多, 我而家差不多晚晚都同百合 & Jelly online, 極武係金2個組織已經摺左, 我地轉左去第二個組織, 叫做 'Zero'

[ Last edited by 唔桔 on 2005-2-16 at 02:43 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17522#
發表於 05-2-16 02:59 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 02:41 PM:
金2自從收錢後順左好多, 我而家差不多晚晚都同百合 & Jelly online, 極武係金2個組織已經摺左, 我地轉左去第二個組織, 叫做 'Zero'

[ Last edited by 唔桔 on 2005-2-16 at 02:43 PM ]


隻game實在太爛.....估唔到你地仲玩緊-.-""

今日去完做檢查....而家係屋企-.-"

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17523#
發表於 05-2-16 03:08 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 02:41 PM:
金2自從收錢後順左好多, 我而家差不多晚晚都同百合 & Jelly online, 極武係金2個組織已經摺左, 我地轉左去第二個組織, 叫做 'Zero'

[ Last edited by 唔桔 on 2005-2-16 at 02:43 PM ]

你們仲有玩ar@@
佩服佩服

now仲有who玩??

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17524#
發表於 05-2-16 03:11 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 02:59 PM:


隻game實在太爛.....估唔到你地仲玩緊-.-""

今日去完做檢查....而家係屋企-.-"

你的腳嚴唔嚴重??

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17525#
發表於 05-2-16 03:29 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 02:59 PM:


隻game實在太爛.....估唔到你地仲玩緊-.-""

今日去完做檢查....而家係屋企-.-"

醫生點講? 要唔要放血

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17526#
發表於 05-2-16 03:36 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 03:29 PM:

醫生點講? 要唔要放血

點解要放血ge??

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17527#
發表於 05-2-16 03:38 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 03:08 PM:

你們仲有玩ar@@
佩服佩服

now仲有who玩??

有任務集體入戰場玩, 幾剌激架, 又有eq送, 今晚又有得玩啦, 我同百合佢地都玩得好開心:D5
我今日先開工, 新年放咁多日假好在有機打咋, 唔係悶死我都似,
但打機打到唔想番工XDDDD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17528#
發表於 05-2-16 03:40 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 03:36 PM:
點解要放血ge??

d血唔好行得唔好, 可能有毒素, 所以建議神經放血, 換過d新血, 重新做人

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17529#
發表於 05-2-16 03:45 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 03:40 PM:

d血唔好行得唔好, 可能有毒素, 所以建議神經放血, 換過d新血, 重新做人

咦...咁捐血都得wo,我的生物sir,成日講笑咁講話捐了血(一大堆快死的紅血球,含毒素等等),身體會加快生成的健康新血俾你:010::010:

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17530#
發表於 05-2-16 03:55 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 03:38 PM:

有任務集體入戰場玩, 幾剌激架, 又有eq送, 今晚又有得玩啦, 我同百合佢地都玩得好開心:D5
我今日先開工, 新年放咁多日假好在有機打咋, 唔係悶死我都似,
但打機打到唔想番工XDDDD

我假期返了3日大陸,在表妹+妹妹的影響下,勁看卡通片

大陸真係好正,一個月卡,$8左右,就可以上一個網站任看卡通,日文配聲+中文字幕,我看了2,3集全職猎人已經喜歡了呢套野
等我考完試返去看埋剩下的先,仲可以看埋 浪客劍心,亂馬1/2 ,海賊王,棋靈王miss了的幾集,或者會看埋聖鬥士

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17531#
發表於 05-2-16 03:59 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 03:45 PM:

咦...咁捐血都得wo,我的生物sir,成日講笑咁講話捐了血(一大堆快死的紅血球,含毒素等等),身體會加快生成的健康新血俾你:010::010:

捐血@@"
唔好啦掛, 咁害人法, 人地要輸血已經好可憐架啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17532#
發表於 05-2-16 03:59 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 03:45 PM:

咦...咁捐血都得wo,我的生物sir,成日講笑咁講話捐了血(一大堆快死的紅血球,含毒素等等),身體會加快生成的健康新血俾你:010::010:


血我一向有捐開BOR-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17533#
發表於 05-2-16 04:03 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 03:55 PM:

我假期返了3日大陸,在表妹+妹妹的影響下,勁看卡通片

大陸真係好正,一個月卡,$8左右,就可以上一個網站任看卡通,日文配聲+中文字幕,我看了2,3集全職猎人已經喜歡了呢套野
等我考完試返去看 ...

我都鍾意睇架, 但比較鍾意漫畫書多d:D5:D5

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17534#
發表於 05-2-16 04:03 PM |只看該作者

極武生日會~

二月二十日係我地極武生日會既大日子=.=/
請問邊位會去呀~
請留名, 因為要決定人數啦~謝謝各位~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17535#
發表於 05-2-16 04:04 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 03:59 PM:


血我一向有捐開BOR-.-

但是捐血時的人都會check下你的血ok唔ok先肯用你的血

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17536#
發表於 05-2-16 04:07 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 04:03 PM:

我都鍾意睇架, 但比較鍾意漫畫書多d:D5:D5

漫畫太貴了,成5元一本.........even我的同學肯借俾我,我都看得好慢
so,都係看卡通方便的~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17537#
發表於 05-2-16 04:11 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-15 20:50:
轉貼自飲食版-.-

這樣吃,痛風遠離你

冬天,讓人放肆享受火鍋、補湯, 痛風卻在暗處準備襲擊你。怎樣吃才能遠離痛風之苦?

康健雜誌61期 文/謝曉雲 攝影/邱瑞金

有一種疾病,專門挑深夜、大夥睡 ...



岩啦~~ 你d老人家要多多進補 /)/)


Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-16 03:34:
番來lor \=.=/
大家新年快樂



有無相睇??
箱根溫泉好浸嗎??


Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 09:29:

新年快樂^^/
去邊到過年來??



佢去左做電車痴漢/)/)

Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-16 12:06:


真係唔好講笑 =.=
得個幾度天氣下, d日本妹仲可以短裙deep v
愛靚唔愛命係佢地既國粹



傻啦~~~ 佢地係果度大
多多少少都習慣左天氣架啦=.=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17538#
發表於 05-2-16 04:12 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 04:04 PM:

但是捐血時的人都會check下你的血ok唔ok先肯用你的血


咁証明我D血OK=.="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17539#
發表於 05-2-16 04:12 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 14:41:
金2自從收錢後順左好多, 我而家差不多晚晚都同百合 & Jelly online, 極武係金2個組織已經摺左, 我地轉左去第二個組織, 叫做 'Zero'

[ Last edited by 唔桔 on 2005-2-16 at 02:43 PM ]


桔桔百合既忍耐度真高-0-

Originally posted by 神經 at 2005-2-16 14:59:


隻game實在太爛.....估唔到你地仲玩緊-.-""

今日去完做檢查....而家係屋企-.-"



幾時有報告睇?

Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 15:38:

有任務集體入戰場玩, 幾剌激架, 又有eq送, 今晚又有得玩啦, 我同百合佢地都玩得好開心:D5
我今日先開工, 新年放咁多日假好在有機打咋, 唔係悶死我都似,
但打機打到唔想番工XDDDD



我都打機打到唔想返工
不過我打既係 Football manager 2005
XDDDDDDD


Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 15:55:

我假期返了3日大陸,在表妹+妹妹的影響下,勁看卡通片

大陸真係好正,一個月卡,$8左右,就可以上一個網站任看卡通,日文配聲+中文字幕,我看了2,3集全職猎人已經喜歡了呢套野
等我考完試返去看 ...


點解唔BT  =.=?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17540#
發表於 05-2-16 04:13 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-16 16:03:
二月二十日係我地極武生日會既大日子=.=/
請問邊位會去呀~
請留名, 因為要決定人數啦~謝謝各位~



我去=.=/
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-28 10:03 PM , Processed in 0.038313 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.