- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 19-5-7
- 精華
- 2
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
      
- UID
- 4801
- 帖子
- 14823
- 積分
- 16867
- Good
- 2
- 註冊時間
- 02-8-22
- 在線時間
- 1858 小時
|
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 14:41:
金2自從收錢後順左好多, 我而家差不多晚晚都同百合 & Jelly online, 極武係金2個組織已經摺左, 我地轉左去第二個組織, 叫做 'Zero'
[ Last edited by 唔桔 on 2005-2-16 at 02:43 PM ]
桔桔百合既忍耐度真高-0-
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 14:59:
隻game實在太爛.....估唔到你地仲玩緊-.-""
今日去完做檢查....而家係屋企-.-"
幾時有報告睇?
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 15:38:
有任務集體入戰場玩, 幾剌激架, 又有eq送, 今晚又有得玩啦, 我同百合佢地都玩得好開心:D5
我今日先開工, 新年放咁多日假好在有機打咋, 唔係悶死我都似,
但打機打到唔想番工XDDDD
我都打機打到唔想返工
不過我打既係 Football manager 2005
XDDDDDDD
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-16 15:55:
我假期返了3日大陸,在表妹+妹妹的影響下,勁看卡通片
大陸真係好正,一個月卡,$8左右,就可以上一個網站任看卡通,日文配聲+中文字幕,我看了2,3集全職猎人已經喜歡了呢套野 
等我考完試返去看 ...
點解唔BT =.=? |
|