2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17541#
發表於 05-2-16 04:16 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-16 04:11 PM:

傻啦~~~ 佢地係果度大
多多少少都習慣左天氣架啦=.=


我都係香港大......唔知點解冬天都要著好多衫-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17542#
發表於 05-2-16 04:17 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-16 04:12 PM:
桔桔百合既忍耐度真高-0-
幾時有報告睇?
我都打機打到唔想返工
不過我打既係 Football manager 2005
XDDDDDDD

點解唔BT  =.=?

你地冇玩之後我都停左一個月冇玩, 之後百合做晒工課咪同佢一齊玩囉, 又冇新game玩, 但而家都OK 啦~

BT唔係犯法咩?

我冇咁多時間同耐性煲碟, 書可以係車到慢慢睇

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17543#
發表於 05-2-16 04:19 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 04:16 PM:
我都係香港大......唔知點解冬天都要著好多衫-.-

大少你財多身子弱, 咪玩啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17544#
發表於 05-2-16 04:20 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 04:17 PM:

你地冇玩之後我都停左一個月冇玩, 之後百合做晒工課咪同佢一齊玩囉, 又冇新game玩, 但而家都OK 啦~

BT唔係犯法咩?

我冇咁多時間同耐性煲碟, 書可以係車到慢慢睇


係犯法架...所以請多多支持正版-.-

我都係鍾意睇書多過睇碟-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17545#
發表於 05-2-16 04:21 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 16:16:


我都係香港大......唔知點解冬天都要著好多衫-.-



老人家係怕凍D的-.-


Originally posted by 唔桔 at 2005-2-16 16:17:

你地冇玩之後我都停左一個月冇玩, 之後百合做晒工課咪同佢一齊玩囉, 又冇新game玩, 但而家都OK 啦~

BT唔係犯法咩?

我冇咁多時間同耐性煲碟, 書可以係車到慢慢睇



居然停左又可以再反=3=

BT 係犯法的
問題只係你接唔接受=.=

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17546#
發表於 05-2-16 04:22 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 04:16 PM:


我都係香港大......唔知點解冬天都要著好多衫-.-

呢句野沒有矛盾ar

日本人生於北方,耐凍能力高,自然can穿少的衣服
香港人生於南方,習慣溫暖,天氣一凍自然要著好多衫啦~~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17547#
發表於 05-2-16 04:24 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-16 04:12 PM:

點解唔BT  =.=?

bt仲未識用=.=
要下載又煩

同埋我錫住部新機,怕有甚麼冬瓜豆腐,我一定哭死

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17548#
發表於 05-2-16 04:36 PM |只看該作者
剛同百合通完電話, 佢叫我代佢祝大家

新年快樂^^/

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17549#
發表於 05-2-16 04:43 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-16 04:03 PM:
二月二十日係我地極武生日會既大日子=.=/
請問邊位會去呀~
請留名, 因為要決定人數啦~謝謝各位~


名單如下 :
蠢卷
小丹
笨雀
神經
法仔
kiki


=====================================

敏兒你果日生日耶~會去ma?
其餘會去既人亦請告知~謝^^

[ Last edited by 小丹兒 on 2005-2-16 at 05:57 PM ]

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
23006 
帖子
1967 
積分
3191 
Good
0  
註冊時間
02-11-27 
在線時間
53 小時 
17550#
發表於 05-2-16 04:48 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-16 04:11 PM:
傻啦~~~ 佢地係果度大
多多少少都習慣左天氣架啦=.=

Originally posted by 神經 at 2005-2-16 04:16 PM:

我都係香港大......唔知點解冬天都要著好多衫-.-


笨笨所講既果度,係指佢地個胸呀,你會錯意喇XDDDD

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
23006 
帖子
1967 
積分
3191 
Good
0  
註冊時間
02-11-27 
在線時間
53 小時 
17551#
發表於 05-2-16 04:51 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 04:20 PM:


係犯法架...所以請多多支持正版-.-

我都係鍾意睇鹹書多過睇鹹碟-.-


得架喇,我地明晒喇

[ Last edited by 小象幫幫 on 2005-2-16 at 04:54 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17552#
發表於 05-2-16 05:52 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-16 04:43 PM:


名單如下 :
蠢卷
小丹
笨雀
蠢卷
法仔
kiki


=====================================

敏兒你果日生日耶~會去ma?
其餘會去既人亦請告知~謝^^


我去兩次 =.=?

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
23006 
帖子
1967 
積分
3191 
Good
0  
註冊時間
02-11-27 
在線時間
53 小時 
17553#
發表於 05-2-16 05:55 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-16 05:52 PM:


我去兩次 =.=?


益你啦,去兩次喎,有你著數

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17554#
發表於 05-2-16 05:56 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-16 05:52 PM:


我去兩次 =.=?

-.-我太掛住你啦凸-.-凸

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17555#
發表於 05-2-16 05:58 PM |只看該作者
原來真相係我將兩位老人家, 神經同蠢卷混淆左=.=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17556#
發表於 05-2-16 06:03 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-16 04:11 PM:

有無相睇??
箱根溫泉好浸嗎??

傻啦~~~ 佢地係果度大
多多少少都習慣左天氣架啦=.=


相? 有...等我整理下先
主要係個幾日食野既相 =.=v

箱根...都ok既
不過遠左少少
由新宿出發要2hrs, 如果坐romance car(怪名=.=")就1hr ok

日本同台灣唔同, 溫泉酒店係好正宗既, 公眾池係要全身赤裸(男女分開, 可惜), 沖完身先可以浸
d日本妹浸完就咁著住件超短既沐袍周圍走, 真係想向酒店經理投訴

如果要玩dxx池, yy池等一家大細男女老幼一齊玩既 就要去溫泉樂園喇

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17557#
發表於 05-2-16 06:40 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-16 04:43 PM:

敏兒你果日生日耶~會去ma?
其餘會去既人亦請告知~謝^^

我去ar~
小兔子去唔去

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17558#
發表於 05-2-16 06:55 PM |只看該作者
Originally posted by 小象幫幫 at 2005-2-16 04:48 PM:




笨笨所講既果度,係指佢地個胸呀,你會錯意喇XDDDD


咩個胸大d會冇咁怕凍既咩-.-??


Originally posted by 小象幫幫 at 2005-2-16 04:51 PM:

得架喇,我地明晒喇

[ Last edited by 小象幫幫 on 2005-2-16 at 04:54 PM ]


已經包括左-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17559#
發表於 05-2-16 11:22 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-16 18:55:


咩個胸大d會冇咁怕凍既咩-.-??




已經包括左-.-


- -"咸書好睇過咸碟???

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
51957 
帖子
1168 
積分
1937 
Good
0  
註冊時間
03-2-12 
在線時間
280 小時 
17560#
發表於 05-2-16 11:37 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-16 16:13:



我去=.=/



X2\=.=/
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 01:39 PM , Processed in 0.047569 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.