2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17601#
發表於 05-2-19 01:46 AM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-18 08:42 PM:

wma file是甚麼 file??

果d係聽歌既格式檔案黎-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17602#
發表於 05-2-19 10:11 AM |只看該作者
極武係yahoo手淫 丫 唔係 搜尋都有份@@?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17603#
發表於 05-2-19 11:33 AM |只看該作者
Originally posted by 金翼戰士 at 2005-2-17 06:08 PM:
生人勿近<---lee個邊個來ge?o?

-.-甘笨...我都唔知係邊個-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17604#
發表於 05-2-19 11:34 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-17 09:02 PM:


man2對d叫阿華既特別留意

-.-人妖華-.-""""

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17605#
發表於 05-2-19 11:37 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-18 10:46 PM:


我張相係大挪移個任條屍隔離影-.-

諗起之前好多唔識做大lala-.- 好多人搵我做-.-嘿嘿嘿

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17606#
發表於 05-2-19 11:43 AM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-2-19 11:37:

諗起之前好多唔識做大lala-.- 好多人搵我做-.-嘿嘿嘿


=.=佢地搵你笨實~~~

不過...所以做好人都係俾人搵笨

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
218548 
帖子
167 
積分
567 
Good
0  
註冊時間
04-7-1 
在線時間
37 小時 
17607#
發表於 05-2-19 01:02 PM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-2-19 11:33 AM:

-.-甘笨...我都唔知係邊個-.-



我太耐冇上丫嘛=.=

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17608#
發表於 05-2-19 01:07 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-2-19 01:46 AM:

果d係聽歌既格式檔案黎-.-

我好似有個程式是編寫MIDI的
不過未try過,原本想試下安,點知安唔到,講我有個file有事wo

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17609#
發表於 05-2-19 01:49 PM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-2-19 11:34 AM:

-.-人妖華-.-""""

講自己 -.-""""

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17610#
發表於 05-2-19 06:44 PM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-2-19 11:43 AM:


=.=佢地搵你笨實~~~

不過...所以做好人都係俾人搵笨

-.-幫果d都有吹下水 -.-相識是緣-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17611#
發表於 05-2-19 06:45 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-2-19 01:49 PM:

講自己 -.-""""

-.-你就係劍公公-.-~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17612#
發表於 05-2-19 08:37 PM |只看該作者
Originally posted by 生人勿近 at 2005-2-19 18:44:

-.-幫果d都有吹下水 -.-相識是緣-.-


同你都無乜緣 都未見過既=.="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17613#
發表於 05-2-19 08:45 PM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-18 15:35:

好懷念o個時, 金1係我第一個online game, 亦係到目前為止玩得最開心o既game



me2 8)

Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-18 15:54:

不如大家一起再玩金庸1:D5:D5:D5:D5
XDDDDDDDDDDD


:O.o:O.o:O.o:O.o:O.o 唔好攪埋呢d野啦 ...


Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-2-18 16:01:

-.- 你既一生傳真咪就係用金代lor~~我仲記得你外號叫金代戰士-.-""

Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-18 16:01:

証明當初大家映相放上神主牌的決定是對的XDDDDDD



XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-18 20:42:

wma file是甚麼 file??



動畫檔

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
50697 
帖子
2412 
積分
2244 
Good
0  
註冊時間
03-2-7 
在線時間
136 小時 
17614#
發表於 05-2-19 09:02 PM |只看該作者
蠢鳥好得閒中=.=?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
29385 
帖子
4780 
積分
2895 
Good
7  
註冊時間
02-3-14 
在線時間
3272 小時 
17615#
發表於 05-2-20 11:38 AM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-2-19 08:37 PM:


同你都無乜緣 都未見過既=.="

我係賭神-.-唔係甘易見到-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17616#
發表於 05-2-21 12:26 AM |只看該作者
Originally posted by 極武法仔^-^ at 2005-2-19 21:02:
蠢鳥好得閒中=.=?



我好耐都未得閒過-﹏-


Originally posted by 生人勿近 at 2005-2-20 11:38:

我係賭神-.-唔係甘易見到-.-



神? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
4801 
帖子
14823 
積分
16867 
Good
2  
註冊時間
02-8-22 
在線時間
1858 小時 
17617#
發表於 05-2-21 05:31 PM |只看該作者
推@21 Feb.,2005

個個都未酒醒-3-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17618#
發表於 05-2-21 05:53 PM |只看該作者
Originally posted by 書二笨雀 at 2005-2-21 05:31 PM:
推@21 Feb.,2005

個個都未酒醒-3-?


都冇咩飲到酒...點會未酒醒-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
3079 
帖子
6299 
積分
2269 
Good
0  
註冊時間
01-10-16 
在線時間
1750 小時 
17619#
發表於 05-2-21 05:56 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-21 05:53 PM:


都冇咩飲到酒...點會未酒醒-.-


咪係 =.="

星期一, 例忙ma

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17620#
發表於 05-2-21 05:57 PM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-21 05:56 PM:


咪係 =.="

星期一, 例忙ma


你尋晚又唔去唱k-.-
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-28 10:03 PM , Processed in 0.048320 second(s), 10 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.