2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 群俠論壇 [原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 小象幫幫
go

[原創]小蓉傳奇1-15回(完)新修版   [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17641#
發表於 05-2-23 12:19 AM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-22 11:08 PM:

嘩~每日兩層樓梯@.@?會唔會運動過多架?
再唔係到時到關節有問題就唔好啦-.-

神生似乎仲未識死

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
51957 
帖子
1168 
積分
1937 
Good
0  
註冊時間
03-2-12 
在線時間
280 小時 
17642#
發表於 05-2-23 01:10 AM |只看該作者
Originally posted by 春卷龍 at 2005-2-22 21:48:


呸呸呸 =.="
呢d叫運動 ??



咪係=.=/
我都間唔中由3樓行到上33樓的==v

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
218548 
帖子
167 
積分
567 
Good
0  
註冊時間
04-7-1 
在線時間
37 小時 
17643#
發表於 05-2-23 05:45 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-22 09:46 PM:


塊板我打左入冷宮好耐.....我都係聽醫生講行下樓梯....
以後放工...搭lift到17樓行2層-.-



不如1摟行上去3摟再搭lift上19摟=.=""
行2摟叫運動咁好多人都唔肥lor-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17644#
發表於 05-2-23 10:30 AM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-22 09:46 PM:
塊板我打左入冷宮好耐.....我都係聽醫生講行下樓梯....
以後放工...搭lift到17樓行2層-.-

唉~~~ 都話你架啦~ 老伯~~ 仲死唔認
你以後最好限定出去食飯要飲酒不可超過一杯, 一星期不可飲超過兩杯,
行2層氣都未喘, 汗都未出
冇半個鐘的運動都唔係運動啦, 你跟下笨笨同春卷去踢下波啦 =.="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17645#
發表於 05-2-23 10:53 AM |只看該作者
Originally posted by 唔桔 at 2005-2-23 10:30 AM:

唉~~~ 都話你架啦~ 老伯~~ 仲死唔認
你以後最好限定出去食飯要飲酒不可超過一杯, 一星期不可飲超過兩杯,
行2層氣都未喘, 汗都未出
冇半個鐘的運動都唔係運動啦, 你跟下笨笨同春卷去踢下波啦 = ...


戒口...基本上冇可能-.-""

運動呢家野.....夏天都可以去游水既...踢波呢d咁激烈既運動唔係咁o岩我-.-
最多我係屋企打多2舖 winning eleven \@o@/

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

UID
帖子
25818 
積分
39564 
Good
692  
註冊時間
07-8-13 
在線時間
4883 小時 

十週年勳章(賀詞) 十週年勳章(截圖) 童話八週年 忍影世界 笑傲無雙 玩過星曲WEB

17646#
發表於 05-2-23 11:23 AM |只看該作者

=

Originally posted by 神經 at 2005-2-23 10:53 AM:


戒口...基本上冇可能-.-""

運動呢家野.....夏天都可以去游水既...踢波呢d咁激烈既運動唔係咁o岩我-.-
最多我係屋企打多2舖 winning eleven \@o@/

同我鬥返幾舖winning eleven囉-.-有pc版

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
68027 
帖子
5230 
積分
5987 
Good
0  
註冊時間
03-4-23 
在線時間
1144 小時 
17647#
發表於 05-2-23 12:14 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-23 10:53 AM:


戒口...基本上冇可能-.-""

運動呢家野.....夏天都可以去游水既...踢波呢d咁激烈既運動唔係咁o岩我-.-
最多我係屋企打多2舖 winning eleven \@o@/

如果你屋企仲有跳舞機咁又唔同,玩半小時都ok~

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
2200 
帖子
9360 
積分
1315 
Good
0  
註冊時間
02-8-10 
在線時間
560 小時 
17648#
發表於 05-2-23 12:37 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-23 10:53 AM:


戒口...基本上冇可能-.-""

運動呢家野.....夏天都可以去游水既...踢波呢d咁激烈既運動唔係咁o岩我-.-
最多我係屋企打多2舖 winning eleven \@o@/

放心啦-.-我會叫大家唔好再叫你戒口, 因為你都唔會聽-.-
再講都係哂氣力打字~所以你繼續你既諗法得架啦~
總知你唔好俾我地有機會串到你-.-遲下有咩衫長褲短~
我就會學你平時咁~嗱嗱嗱, 話左你架啦, 我講果時你又唔聽~
呢家出事啦~係都要出事先信-.-凸

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
221084 
帖子
1633 
積分
2101 
Good
0  
註冊時間
04-7-5 
在線時間
838 小時 
17649#
發表於 05-2-23 01:35 PM |只看該作者
[quote]Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-23 12:37 PM:

放心啦-.-我會叫大家唔好再叫你戒口, 因為你都唔會聽-.-
再講都係哂氣力打字~所以你繼續你既諗法得架啦~
總知你唔好俾我地有機會串到你-.-遲下有咩衫長褲短~
我就會學你平時咁~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
10358 
帖子
7258 
積分
4840 
Good
0  
註冊時間
02-9-18 
在線時間
873 小時 
17650#
發表於 05-2-23 01:41 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-23 10:53 AM:


戒口...基本上冇可能-.-""

運動呢家野.....夏天都可以去游水既...踢波呢d咁激烈既運動唔係咁o岩我-.-
最多我係屋企打多2舖 winning eleven \@o@/

見同你住得咁近, 我蝕抵d每個星期日同你一齊去鄧肇堅跑番十個圈啦. -.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17651#
發表於 05-2-23 01:59 PM |只看該作者
Originally posted by 小劍仙-︿- at 2005-2-23 01:41 PM:

見同你住得咁近, 我蝕抵d每個星期日同你一齊去鄧肇堅跑番十個圈啦. -.-


約去仁愛堂游水得唔得-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17652#
發表於 05-2-23 02:00 PM |只看該作者
Originally posted by 小丹兒 at 2005-2-23 12:37 PM:

放心啦-.-我會叫大家唔好再叫你戒口, 因為你都唔會聽-.-
再講都係哂氣力打字~所以你繼續你既諗法得架啦~
總知你唔好俾我地有機會串到你-.-遲下有咩衫長褲短~
我就會學你平時咁~嗱嗱嗱, 話 ...


有咩事跛左我會自殺架la.....冇咩機會比你串我-.-/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17653#
發表於 05-2-23 02:01 PM |只看該作者
Originally posted by 盟主 at 2005-2-23 11:23 AM:

同我鬥返幾舖winning eleven囉-.-有pc版


冇買woo-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17654#
發表於 05-2-23 02:14 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-22 21:10:
今日睇完報告:

醫:你尿酸偏高woo,正常100-400,你360
我:咁洗唔洗戒口?
醫:最好就戒喇,不過未超過400都可以唔洗戒口,但係要做多d運動
我:咁如果戒口,有咩唔食得? 運動要做咩運動?
醫:要小食d紅肉,豆類同酒 ...

尿酸.?.?.......我太公都希尿酸e+野....好煩ga......一痛起上黎成隻腳腫晒....痛到行唔到.....經經你小心d好=.=...你唔係老都咁.........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17655#
發表於 05-2-23 02:16 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-23 02:14 PM:

尿酸.?.?.......我太公都希尿酸e+野....好煩ga......一痛起上黎成隻腳腫晒....痛到行唔到.....經經你小心d好=.=...你唔係老都咁.........


我偏高姐....仲係正常水平-.-"

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17656#
發表於 05-2-23 02:16 PM |只看該作者
Originally posted by 神經 at 2005-2-22 21:46:


塊板我打左入冷宮好耐.....我都係聽醫生講行下樓梯....
以後放工...搭lift到17樓行2層-.-

2層=___="行多幾層la=.="....我以前未搬都行4層la=.="

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17657#
發表於 05-2-23 02:20 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-23 02:16 PM:

2層=___="行多幾層la=.="....我以前未搬都行4層la=.="


由2層開始ma-.-

遲多幾日先加多d層數-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17658#
發表於 05-2-23 02:20 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-23 00:18:

2層=.=.....叫運動

當我做運動時,會早幾個站下車行回家or返學
或者陪同學搭小巴回黃大仙,再行一百級樓梯回家
去街市買菜時買多的水果-.-  基本上,我認為拿住一大袋水果+菜再行一陣先回家已經 ...

冇錯我都係咁ga~拎住1大袋送^.^行下當運動^.^
我以前係屯門返工會由大興行去何福堂^.^行15分鐘風雨不改^.^
到e+同bb返學~,~我自己返家時會早1個站下車^o^

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
20430 
帖子
30454 
積分
32863 
Good
98  
註冊時間
02-1-29 
在線時間
6057 小時 
17659#
發表於 05-2-23 02:22 PM |只看該作者
Originally posted by 哥c拉 at 2005-2-23 02:20 PM:

冇錯我都係咁ga~拎住1大袋送^.^行下當運動^.^
我以前係屯門返工會由大興行去何福堂^.^行15分鐘風雨不改^.^
到e+同bb返學~,~我自己返家時會早1個站下車^o^


我放工都由大興花園行到去大興村架-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
165007 
帖子
3097 
積分
2653 
Good
1  
註冊時間
04-3-8 
在線時間
2077 小時 
17660#
發表於 05-2-23 02:23 PM |只看該作者
Originally posted by 書2敏兒 at 2005-2-23 12:14:

如果你屋企仲有跳舞機咁又唔同,玩半小時都ok~

我有\@o@/好好玩...但跳到"呯呯"聲=.="好嘈......so e+冇玩/o\
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-29 02:56 AM , Processed in 0.206528 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.