- 閱讀權限
- 90
- 最後登錄
- 21-3-5
- 精華
- 0
- UID
- 20430
- 帖子
- 30454
- 積分
- 32863
- 註冊時間
- 02-1-29
- 在線時間
- 6057 小時
      
- UID
- 20430
- 帖子
- 30454
- 積分
- 32863
- Good
- 98
- 註冊時間
- 02-1-29
- 在線時間
- 6057 小時
|
今日睇完報告:
醫:你尿酸偏高woo,正常100-400,你360
我:咁洗唔洗戒口?
醫:最好就戒喇,不過未超過400都可以唔洗戒口,但係要做多d運動
我:咁如果戒口,有咩唔食得? 運動要做咩運動?
醫:要小食d紅肉,豆類同酒,運動可以打下波,跑下步
我:下......我中學畢業後都冇做過運動好多年喇..有冇d冇咁劇烈架...
醫:唔怪得la,運動一定要做架bor
我:日日返工冇時間ma
醫:咁你每日放工行樓梯唔好搭lift
我:唔係掛..我住19樓woo...點行丫....
醫:住得矮就唔洗行la...咩叫做運動丫
我:...........................
醫:如果你咁唔想運動既,咁你要戒口喇
我:我唔食肉,唔飲酒會死
醫:咁你係咪想d手手腳腳日日都痛丫
我:.............................咁做運動lor |
|