2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
158051 
帖子
3875 
積分
3577 
Good
0  
註冊時間
04-2-18 
在線時間
396 小時 
34941#
發表於 04-9-19 03:05 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-19 02:56 PM:

我o係度丫~

hi~ 好難~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34942#
發表於 04-9-19 04:40 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-19 12:58 PM:

唔通你想佢地唔出咩>.<


唔係呀...
但係出得咁密都辛苦佢地啦...
唔通你想佢地冇得休息咩><

Originally posted by kama at 2004-9-19 01:43 PM:

咁璃璃星期六幾時放ga?


唔知架...
次次都唔同...
好死煩...

Originally posted by 好難呀^^

死la~我之前儲埋ge錢用得7788tim...
唔記得左仲有本寫真要買~><
而家買碟都唔知夠唔夠~仲要有埋寫真~><
**************************************
不如等w-inds. o的野出哂先lo-.-
我驚一出街洗大左~碟同寫真都買唔到-.-


點可以唔記得架...
等佢地出野個陣先出都係一個好提議~
因為我都驚我會大洗左...- -b
你地係咪出信和買野架...?

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
115541 
帖子
302 
積分
789 
Good
0  
註冊時間
03-10-20 
在線時間
5 小時 
34943#
發表於 04-9-19 04:44 PM |只看該作者
Originally posted by patrickhk21 at 2004-9-19 03:25 AM:

慶太個頭真係唔同左

慶太個頭有d怪怪地咁﹏!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34944#
發表於 04-9-19 04:45 PM |只看該作者
Originally posted by 孫子忌廉 at 2004-9-19 03:05 PM:

hi~ 好難~

hi孫子~
hi我咁多次ge~

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
115541 
帖子
302 
積分
789 
Good
0  
註冊時間
03-10-20 
在線時間
5 小時 
34945#
發表於 04-9-19 04:49 PM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-19 12:41 AM:
w-inds. 官方既拼圖遊戲!!


      拼圖遊戲

得一個拼圖咋﹏!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34946#
發表於 04-9-19 04:49 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-19 04:40 PM:


唔係呀...
但係出得咁密都辛苦佢地啦...
唔通你想佢地冇得休息咩><



唔知架...
次次都唔同...
好死煩...



點可以唔記得架...
等佢地出野個陣先出都係一個好提議~
因為我都驚我 ...

好丫~一齊買相相~@@(又買...-.-)
去影埋貼紙相丫~難得大家都出到黎~@@

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34947#
發表於 04-9-19 04:51 PM |只看該作者
Originally posted by 阿尉 at 2004-9-19 04:49 PM:

得一個拼圖咋﹏!

你簽名個w- inds.個w變左大寫ge-口-

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
115541 
帖子
302 
積分
789 
Good
0  
註冊時間
03-10-20 
在線時間
5 小時 
34948#
發表於 04-9-19 04:58 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-19 04:51 PM:

你簽名個w- inds.個w變左大寫ge-口-

有咩?唔覺喎﹏!同平時一樣﹏!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34949#
發表於 04-9-19 05:01 PM |只看該作者
Originally posted by 阿尉 at 2004-9-19 04:58 PM:

有咩?唔覺喎﹏!同平時一樣﹏!

W-inds.<~e個呀~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
183519 
帖子
1339 
積分
1724 
Good
0  
註冊時間
04-4-28 
在線時間
542 小時 
34950#
發表於 04-9-19 06:39 PM |只看該作者
hello^^
the food is very bad in england><

i cant type chinese   now.....

any one forget me?

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34951#
發表於 04-9-19 07:00 PM |只看該作者
Originally posted by kipus at 2004-9-19 06:39 PM:
hello^^
the food is very bad in england><

i cant type chinese   now.....

any one forget me?


hello.......呀,我地又見面la^^

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34952#
發表於 04-9-19 07:03 PM |只看該作者
Originally posted by 阿尉 at 2004-9-19 04:44 PM:

慶太個頭有d怪怪地咁﹏!


我覺得有新鮮感呀~

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34953#
發表於 04-9-19 07:04 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-19 04:40 PM:


唔係呀...
但係出得咁密都辛苦佢地啦...
唔通你想佢地冇得休息咩><


咁又唔係=.=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34954#
發表於 04-9-19 07:45 PM |只看該作者
KIPUS好耐冇上黎la wo~@@
原來去左英國~@@

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34955#
發表於 04-9-20 12:10 AM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-19 07:45 PM:
KIPUS好耐冇上黎la wo~@@
原來去左英國~@@


係囉~佢係果度都上尼,真係有心

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
34956#
發表於 04-9-20 12:52 AM |只看該作者
Originally posted by kipus at 2004-9-19 05:39 AM:
hello^^
the food is very bad in england><

i cant type chinese   now.....

any one forget me?


小心變肥佬啊去到!!
好在我呢度大把好野吃姐!!
你dl個progarm打中文or買塊手寫版ar ma!!

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
34957#
發表於 04-9-20 12:56 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-19 11:10 AM:


係囉~佢係果度都上尼,真係有心


我都係啊!!
仲有遲D ar suen去到馬來西亞都要上來gar!!:D3

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34958#
發表於 04-9-20 01:49 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-20 12:56 AM:


我都係啊!!
仲有遲D ar suen去到馬來西亞都要上來gar!!:D3


個個都唔係香港=.=

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34959#
發表於 04-9-20 01:52 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-20 12:52 AM:


小心變肥佬啊去到!!
好在我呢度大把好野吃姐!!
你dl個progarm打中文or買塊手寫版ar ma!!


有幾多野吃呀:O.o?

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
34960#
發表於 04-9-20 02:16 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-19 12:49 PM:


個個都唔係香港=.=


得幾個5係之嘛.............
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 06:37 PM , Processed in 0.048191 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.