2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

34981#
發表於 04-9-20 07:50 PM |只看該作者
我個新頭像新簽名點啊=0=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34982#
發表於 04-9-20 07:51 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-20 01:38 PM:
死啦...
我又做左壞榜樣添...
唔知會唔會俾人踢爆...
穿左煲想唔俾人記過都難...
大家唔好學我呀...

以上......逃學中既璃

璃璃衰la~ =v=
XDDDDDD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34983#
發表於 04-9-20 07:52 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-9-20 07:50 PM:
我個新頭像新簽名點啊=0=

令...我又要...mk比我...
XDDDDDD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34984#
發表於 04-9-20 07:56 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-9-20 07:50 PM:
我個新頭像新簽名點啊=0=

個簽名加番個框框就令哂la~@@

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
203006 
帖子
3897 
積分
600 
Good
0  
註冊時間
04-6-5 
在線時間
13 小時 
34985#
發表於 04-9-20 07:58 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-20 07:52 PM:

令...我又要...mk比我...
XDDDDDD

咩係mk來的=0=

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
203006 
帖子
3897 
積分
600 
Good
0  
註冊時間
04-6-5 
在線時間
13 小時 
34986#
發表於 04-9-20 07:58 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-20 07:56 PM:

個簽名加番個框框就令哂la~@@

好難幫我加啦咁

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
203006 
帖子
3897 
積分
600 
Good
0  
註冊時間
04-6-5 
在線時間
13 小時 
34987#
發表於 04-9-20 08:00 PM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-20 07:48 PM:
今日咁少人上尼既...........

平時唔黎的我..今日都黎埋...唔算少架啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34988#
發表於 04-9-20 08:01 PM |只看該作者
Originally posted by 八月十一日 at 2004-9-20 07:58 PM:

咩係mk來的=0=

mk = 整...=v=

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
203006 
帖子
3897 
積分
600 
Good
0  
註冊時間
04-6-5 
在線時間
13 小時 
34989#
發表於 04-9-20 08:02 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-20 08:01 PM:

mk = 整...=v=

你幫我整仲好啦=0=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34990#
發表於 04-9-20 08:03 PM |只看該作者
Originally posted by 八月十一日 at 2004-9-20 08:02 PM:

你幫我整仲好啦=0=

交換...
好冇...=v=

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
203006 
帖子
3897 
積分
600 
Good
0  
註冊時間
04-6-5 
在線時間
13 小時 
34991#
發表於 04-9-20 08:05 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-20 08:03 PM:

交換...
好冇...=v=

我覺得唔好=0=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34992#
發表於 04-9-20 08:06 PM |只看該作者
Originally posted by 八月十一日 at 2004-9-20 08:05 PM:

我覺得唔好=0=

咁你整比我la~ =v=

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
203006 
帖子
3897 
積分
600 
Good
0  
註冊時間
04-6-5 
在線時間
13 小時 
34993#
發表於 04-9-20 08:08 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-20 08:06 PM:

咁你整比我la~ =v=

你整比我最好=0=vvvvvvv

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34994#
發表於 04-9-20 08:10 PM |只看該作者
Originally posted by 八月十一日 at 2004-9-20 08:08 PM:

你整比我最好=0=vvvvvvv

唔好bor...=v=
食飯la~
一陣chat

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
203006 
帖子
3897 
積分
600 
Good
0  
註冊時間
04-6-5 
在線時間
13 小時 
34995#
發表於 04-9-20 08:11 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-20 08:10 PM:

唔好bor...=v=
食飯la~
一陣chat

咁一陣見啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34996#
發表於 04-9-20 08:13 PM |只看該作者
Originally posted by 八月十一日 at 2004-9-20 07:58 PM:

好難幫我加啦咁

我睇電視先-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34997#
發表於 04-9-20 08:14 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-9-20 08:01 PM:

mk = 整...=v=

kama~好多人都唔明e粒字-.-

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

34998#
發表於 04-9-20 08:18 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-20 08:13 PM:

我睇電視先-.-

月竹完幫我加啦咁=0=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34999#
發表於 04-9-20 08:38 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-20 08:14 PM:

kama~好多人都唔明e粒字-.-

慣左ma~ =v=
唔緊la~

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

35000#
發表於 04-9-20 09:08 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-9-20 07:50 PM:
我個新頭像新簽名點啊=0=


靚啊........>.<stephy
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 06:37 PM , Processed in 0.034888 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.