2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
34961#
發表於 04-9-20 02:21 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-19 12:52 PM:


有幾多野吃呀:O.o?


好難講wor~
總之好多國家既食物都有啊~好似HK禁!!
但無街邊果D...........

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34962#
發表於 04-9-20 07:21 AM |只看該作者
又一個星期la.......星期一,又要返學...............

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34963#
發表於 04-9-20 07:22 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-20 02:16 AM:


得幾個5係之嘛.............


咪係>.<
攪到尼度好似外國開既club 咁~

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34964#
發表於 04-9-20 07:22 AM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-20 02:21 AM:


好難講wor~
總之好多國家既食物都有啊~好似HK禁!!
但無街邊果D...........


我唔食街邊果d既.............haha^^

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34965#
發表於 04-9-20 07:23 AM |只看該作者
食早餐先~

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
34966#
發表於 04-9-20 09:35 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-19 06:21 PM:
又一個星期la.......星期一,又要返學...............


翻學都幾好啊我覺得~
時間過得好快!!/)

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

UID
100665 
帖子
12645 
積分
16244 
Good
0  
註冊時間
03-9-8 
在線時間
103 小時 
34967#
發表於 04-9-20 09:39 AM |只看該作者
Originally posted by 希索加xhunter at 2004-9-19 06:22 PM:


咪係>.<
攪到尼度好似外國開既club 咁~


有無禁誇張啊會長大人.........



我唔食街邊果d既.............haha^^


雖然明知5多衛生,但有D真係幾好吃gar!!

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
34968#
發表於 04-9-20 01:38 PM |只看該作者
死啦...
我又做左壞榜樣添...
唔知會唔會俾人踢爆...
穿左煲想唔俾人記過都難...
大家唔好學我呀...

以上......逃學中既璃

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
34969#
發表於 04-9-20 03:49 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-20013030p 01:38 PM:
死啦...
我又做左壞榜樣添...
唔知會唔會俾人踢爆...
穿左煲想唔俾人記過都難...
大家唔好學我呀...

以上......逃學中既璃

我上年....一星期逃兩日tim-.-v

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
34970#
發表於 04-9-20 03:51 PM |只看該作者
http://www4.2000fun.com/discuz/v ... =708473&fpage=1
版主終於精華左la
上去支持下la!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34971#
發表於 04-9-20 04:28 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-20 03:51 PM:
http://www4.2000fun.com/discuz/v ... =708473&fpage=1
版主終於精華左la
上去支持下la!!!

精華左咁叻叻呀-.-
-------------
我放學la~璃璃逃學咁壞-.-

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
34972#
發表於 04-9-20 04:30 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-20043030p 04:28 PM:

精華左咁叻叻呀-.-
-------------
我放學la~璃璃逃學咁壞-.-

今日或者聽日再post新歌-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
83072 
帖子
12396 
積分
6998 
Good
5  
註冊時間
03-6-28 
在線時間
1936 小時 
34973#
發表於 04-9-20 04:54 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-20 04:30 PM:

今日或者聽日再post新歌-.-

你想post到幾時-.-?

Rank: 2Rank: 2

UID
144465 
帖子
31482 
積分
174 
Good
0  
註冊時間
04-1-15 
在線時間
813 小時 
34974#
發表於 04-9-20 05:03 PM |只看該作者
Originally posted by 好難呀^^ at 2004-9-20043030p 04:54 PM:

你想post到幾時-.-?

唔定架喎-.-

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34975#
發表於 04-9-20 05:14 PM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-20 09:35 AM:


翻學都幾好啊我覺得~
時間過得好快!!/)


咁又係...........我都想時間快d過去~

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34976#
發表於 04-9-20 05:15 PM |只看該作者
Originally posted by chris最佳位置 at 2004-9-20 09:39 AM:


有無禁誇張啊會長大人.........





雖然明知5多衛生,但有D真係幾好吃gar!!



緊係有la

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34977#
發表於 04-9-20 05:19 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-9-20 01:38 PM:
死啦...
我又做左壞榜樣添...
唔知會唔會俾人踢爆...
穿左煲想唔俾人記過都難...
大家唔好學我呀...

以上......逃學中既璃


記硬過la......
今日我又衰左la,
又比人記野,我
遲左d去囉書之瑪
,咁我唔肯擺返落去,
咁就比人記左野la

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34978#
發表於 04-9-20 05:23 PM |只看該作者
Originally posted by €Koigokoro◎ at 2004-9-20 03:51 PM:
http://www4.2000fun.com/discuz/v ... =708473&fpage=1
版主終於精華左la
上去支持下la!!!


上左去lu

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
34979#
發表於 04-9-20 07:42 PM |只看該作者
Originally posted by kipus at 2004-9-19 06:39 PM:
hello^^
the food is very bad in england><

i cant type chinese   now.....

any one forget me?

我冇forget u...=v=
XDDDDDDDD

Rank: 10

UID
77919 
帖子
32172 
積分
740 
Good
26  
註冊時間
03-6-4 
在線時間
6800 小時 

笑傲無雙 玩過星曲WEB

34980#
發表於 04-9-20 07:48 PM |只看該作者
今日咁少人上尼既...........
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 06:37 PM , Processed in 0.038637 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.