2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45681#
發表於 04-12-4 05:51 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 05:50 PM:

會長 !!!
放係p.1 la...= =

嗯嗯........

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
47234 
帖子
3562 
積分
5916 
Good
0  
註冊時間
03-1-20 
在線時間
1539 小時 
45682#
發表於 04-12-4 05:51 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 05:38 PM:

咁點解你唔知ge!?

唔知佢d歌不嬲多高音..?
唔知呢..仲知覺得夢之場所好似特別多高音咁囉。

Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 05:43 PM:

中意w-inds.中意左三年幾都唔知......真失敗!


我有我1套!!我唔想打多果1點要問過妳??
又唔係你地member~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45683#
發表於 04-12-4 05:57 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 05:51 PM:




我有我1套!!我唔想打多果1點要問過妳??
又唔係你地member~

.....你有你一套但係w-inds.後面真係有一點的~
你唔係我地會員~但你中意w-inds.嗎~
你中意w-inds.唔好打錯人地個名...
連w-inds.都打錯你唔配做w-inds. ge fans~
仲有w.f.c唔會歡迎你!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45684#
發表於 04-12-4 05:58 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 05:51 PM:

唔知佢d歌不嬲多高音..?
唔知呢..仲知覺得夢之場所好似特別多高音咁囉。



我有我1套!!我唔想打多果1點要問過妳??
又唔係你地member~

咁-都要打掛...= =

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45685#
發表於 04-12-4 06:01 PM |只看該作者
請各會員唔好打錯w-inds.~
否則後果自負!
w-inds.
係w後面係有一細橫,仲有係最後面係有一點的!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
47234 
帖子
3562 
積分
5916 
Good
0  
註冊時間
03-1-20 
在線時間
1539 小時 
45686#
發表於 04-12-4 06:02 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 05:57 PM:

.....你有你一套但係w-inds.後面真係有一點的~
你唔係我地會員~但你中意w-inds.嗎~
你中意w-inds.唔好打錯人地個名...
連w-inds.都打錯你唔配做w-inds. ge fans~
仲有w.f.c唔會歡迎你!

憑咩我唔配做佢地既fs~??
就憑你係e個2kf 入邊1個小小組織既1個會長仔麼?
我理理你地歡唔歡迎我,我覺得有人撩起火頭我就要解釋清楚。

[ Last edited by 【大夫】 on 2004-12-4 at 06:03 PM ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45687#
發表於 04-12-4 06:03 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:01 PM:
請各會員唔好打錯w-inds.~
否則後果自負!
W-inds.
係w後面係有一細橫,仲有係最後面係有一點的!

w唔係大階ga~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45688#
發表於 04-12-4 06:04 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 06:02 PM:

憑咩我唔配做佢地既fs~??
就憑你係e個2kf 入邊1個小小組織既1個會長仔麼?
我理理你地歡唔歡迎我,我覺得有人撩起火頭

因為你打錯佢地個名low~
就憑你打錯左佢地個名呢一點~
你已經唔配做佢地個fans啦~
w.f.c一定唔會歡迎你呢d人嫁~
如果係有人撩起火頭果個一定係先生你啦!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
247008 
帖子
38611 
積分
20757 
Good
64  
註冊時間
04-8-18 
在線時間
4743 小時 
45689#
發表於 04-12-4 06:04 PM |只看該作者
唔知你地搞緊乜.....=.=

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45690#
發表於 04-12-4 06:05 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 06:03 PM:

w唔係大階ga~

改左啦~
睇返啦!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45691#
發表於 04-12-4 06:06 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:01 PM:
請各會員唔好打錯w-inds.~
否則後果自負!
w-inds.
係w後面係有一細橫,仲有係最後面係有一點的!

會長將佢放係第一頁......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
247008 
帖子
38611 
積分
20757 
Good
64  
註冊時間
04-8-18 
在線時間
4743 小時 
45692#
發表於 04-12-4 06:08 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 06:02 PM:

憑咩我唔配做佢地既fs~??
就憑你係e個2kf 入邊1個小小組織既1個會長仔麼?
我理理你地歡唔歡迎我,我覺得有人撩起火頭我就要解釋清楚。

[ Last edited by 【大夫】 on 2004-12-4 at 06:03 PM ]

如果打BoA仲難喎........=.=仲易打錯~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
47234 
帖子
3562 
積分
5916 
Good
0  
註冊時間
03-1-20 
在線時間
1539 小時 
45693#
發表於 04-12-4 06:16 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:04 PM:

因為你打錯佢地個名low~
就憑你打錯左佢地個名呢一點~
你已經唔配做佢地個fans啦~
w.f.c一定唔會歡迎你呢d人嫁~
如果係有人撩起火頭果個一定係先生你啦!!

呢d都係你一相情愿既諗法.
仲有,你認為係我野事先,,我ok啦~
但請你下次回post唔好用埋d咁既字眼!
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 05:43 PM:

中意w-inds.中意左三年幾都唔知......真失敗

費事下次又令第個好似我e d咁係度"搞事"

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45694#
發表於 04-12-4 06:19 PM |只看該作者
鐘意左三年幾連名都打錯....=~="

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45695#
發表於 04-12-4 06:19 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 06:16 PM:

呢d都係你一相情愿既諗法.
仲有,你認為係我野事先,,我ok啦~
但請你下次回post唔好用埋d咁既字眼!

費事下次又令第個好似我e d咁係度"搞事"

如果呢度有人話你配做w-inds. ge fans..ok~
咁呢件事就係我搞出

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
47234 
帖子
3562 
積分
5916 
Good
0  
註冊時間
03-1-20 
在線時間
1539 小時 
45696#
發表於 04-12-4 06:21 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-4 06:19 PM:
鐘意左三年幾連名都打錯....=~="

打錯名唔只我1個

[quote]Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:19 PM:

如果呢度有人話你配做w-inds. ge fans..ok~
咁呢件事就係我搞出

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45697#
發表於 04-12-4 06:22 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 06:21 PM:

打錯名唔只我1個


我無話要咩人say sor~我只係話下次小心回post.

止......2000Fun大把人都打錯啦=-=

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
247008 
帖子
38611 
積分
20757 
Good
64  
註冊時間
04-8-18 
在線時間
4743 小時 
45698#
發表於 04-12-4 06:22 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-4 06:19 PM:
鐘意左三年幾連名都打錯....=~="

我諗Twins,Boy'z,F4,S.H.E.,F.I.R.,會易打d呢~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45699#
發表於 04-12-4 06:23 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 06:21 PM:

打錯名唔只我1個


我無話要咩人say sor~我只係話下次小心回post.

係打錯名唔只你一個...
但係人地冇你錯得咁離譜low~

我會嫁啦.....
廢事有人係度搞事啦!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
47234 
帖子
3562 
積分
5916 
Good
0  
註冊時間
03-1-20 
在線時間
1539 小時 
45700#
發表於 04-12-4 06:26 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:23 PM:

係打錯名唔只你一個...
但係人地冇你錯得咁離譜low~

我會嫁啦.....
廢事有人係度搞事啦!

請問你又鐘意佐w-inds.幾耐呢?
好似有人張w-inds.個w打成大階...
名都打錯,唔配做人地fs.

早就應該啦
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 08:07 PM , Processed in 0.056324 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.