2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45721#
發表於 04-12-4 06:57 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 06:51 PM:
最新消息!TVB翡翠台將於 12月10日星期五 晚上一時三十分轉播 a-nation 音樂會。
屆時表演嘉賓包括有:濱崎步、BoA、TRF、大塚愛、ELT、DAI.....等等!請按時收看這日本樂壇盛事!!

好想睇....但屋企人唔會比我開電視開到咁夜...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45722#
發表於 04-12-4 06:58 PM |只看該作者
咩叫a-nation 音樂會...= =

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45723#
發表於 04-12-4 06:58 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-4 06:57 PM:

好想睇....但屋企人唔會比我開電視開到咁夜...

點解呀!?

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45724#
發表於 04-12-4 07:00 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:58 PM:

點解呀!?

因為佢地要訓覺...唔可以嘈住佢地-.-

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
211939 
帖子
1834 
積分
2275 
Good
77  
註冊時間
04-6-20 
在線時間
491 小時 
45725#
發表於 04-12-4 07:02 PM |只看該作者
hi~我又返黎啦=..=""

大家記得我ma?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45726#
發表於 04-12-4 07:07 PM |只看該作者
Originally posted by ㄟ瑋ㄨ at 2004-12-4 07:02 PM:
hi~我又返黎啦=..=""

大家記得我ma?

forget la...= =
u is...

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
211939 
帖子
1834 
積分
2275 
Good
77  
註冊時間
04-6-20 
在線時間
491 小時 
45727#
發表於 04-12-4 07:13 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 07:07 PM:

forget la...= =
u is...

我記得你呀^^

唔駛記得我啦^^

重頭識過囉..^^

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45728#
發表於 04-12-4 07:13 PM |只看該作者
Originally posted by ㄟ瑋ㄨ at 2004-12-4 07:13 PM:

我記得你呀^^

唔駛記得我啦^^

重頭識過囉..^^

我也不記得你...﹏"

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45729#
發表於 04-12-4 07:18 PM |只看該作者
Originally posted by ㄟ瑋ㄨ at 2004-12-4 07:02 PM:
hi~我又返黎啦=..=""

大家記得我ma?

唔記得lu..
你係!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45730#
發表於 04-12-4 07:18 PM |只看該作者
Originally posted by ㄟ瑋ㄨ at 2004-12-4 07:13 PM:

我記得你呀^^

唔駛記得我啦^^

重頭識過囉..^^

識極都forget ga wor~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45731#
發表於 04-12-4 07:22 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 07:18 PM:

識極都forget ga wor~

..............你咁都得

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
211939 
帖子
1834 
積分
2275 
Good
77  
註冊時間
04-6-20 
在線時間
491 小時 
45732#
發表於 04-12-4 07:22 PM |只看該作者
算~

好耐我叫你教我整icon果個呀~~

你又叫我問友友...

記得味^^?

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45733#
發表於 04-12-4 07:24 PM |只看該作者
Originally posted by ㄟ瑋ㄨ at 2004-12-4 07:22 PM:
算~

好耐我叫你教我整icon果個呀~~

你又叫我問友友...

記得味^^?

你竟然識得我@.@"""

但係我仲係唔記得-.-v

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
211939 
帖子
1834 
積分
2275 
Good
77  
註冊時間
04-6-20 
在線時間
491 小時 
45734#
發表於 04-12-4 07:25 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-4 07:24 PM:

你竟然識得我@.@"""

但係我仲係唔記得-.-v


算囉~又唔係有咩大事^^""

無咩大問題既^^;)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45735#
發表於 04-12-4 07:26 PM |只看該作者
Originally posted by ㄟ瑋ㄨ at 2004-12-4 07:22 PM:
算~

好耐我叫你教我整icon果個呀~~

你又叫我問友友...

記得味^^?

o...
記得la...= =

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45736#
發表於 04-12-4 07:31 PM |只看該作者
Originally posted by ㄟ瑋ㄨ at 2004-12-4 07:22 PM:
算~

好耐我叫你教我整icon果個呀~~

你又叫我問友友...

記得味^^?

未......因為果舍人都唔係我~waka

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45737#
發表於 04-12-4 07:56 PM |只看該作者
食飽返喇~
做乜冇人吹水既...?

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45738#
發表於 04-12-4 07:57 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 07:26 PM:

o...
記得la...= =

都係kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkama好記性=0="

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45739#
發表於 04-12-4 07:58 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-4 07:56 PM:
食飽返喇~
做乜冇人吹水既...?

可能7,8點呢個時候,d人一係食飯,一係就沖涼掛..﹏"

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45740#
發表於 04-12-4 08:01 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-4 07:58 PM:

可能7,8點呢個時候,d人一係食飯,一係就沖涼掛..﹏"


我諗係啦...唉...
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 02:54 PM , Processed in 0.221544 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.