2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 日韓偶像 w-inds. [招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新]
返回列表 發新帖 回覆
go

[招fans入來吹水啊]w-inds.fans.club[7.31更新] [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45701#
發表於 04-12-4 06:29 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 06:26 PM:

請問你又鐘意佐w-inds.幾耐呢?
好似有人張w-inds.個w打成大階...
名都打錯,唔配做人地fs.

早就應該啦

我中意w-inds.中意左一年零兩個月.....
我改返la bo~
但係有d人打錯都唔改返呢....

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45702#
發表於 04-12-4 06:30 PM |只看該作者
一返就見到嘈緊...
做乜又嘈呀...
w.f.c.唔係俾人嗌交既地方呀...
一人少句啦...

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45703#
發表於 04-12-4 06:32 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-4 06:30 PM:
一返就見到嘈緊...
做乜又嘈呀...
w.f.c.唔係俾人嗌交既地方呀...
一人少句啦...

我聽璃璃講唔嘈......

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45704#
發表於 04-12-4 06:35 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:23 PM:

係打錯名唔只你一個...
但係人地冇你錯得咁離譜low~

我會嫁啦.....
廢事有人係度搞事啦!

d人最多都係打w-inds

係冇左最後果點

但d有連-都冇

得winds=.=

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45705#
發表於 04-12-4 06:38 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-4 06:35 PM:

d人最多都係打w-inds

係冇左最後果點

但d有連-都冇

得winds=.=



如果真係打winds
咁我又覺得過份左d喎...
w-inds. 咋喎...有幾難打呀...?

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45706#
發表於 04-12-4 06:38 PM |只看該作者
Originally posted by 友誼第一^.^ at 2004-12-4 06:35 PM:

d人最多都係打w-inds

係冇左最後果點

但d有連-都冇

得winds=.=


他就是一個好好的例子。

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45707#
發表於 04-12-4 06:39 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-4 06:38 PM:


如果真係打winds
咁我又覺得過份左d喎...
w-inds. 咋喎...有幾難打呀...?

我地就係度嘈緊呢個問題~

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45708#
發表於 04-12-4 06:40 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:39 PM:

我地就係度嘈緊呢個問題~


即係點...?
我冇睇之前個d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45709#
發表於 04-12-4 06:41 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-4 06:38 PM:


如果真係打winds
咁我又覺得過份左d喎...
w-inds. 咋喎...有幾難打呀...?

我中e w-inds. first day 就打 w-inds. la wor...= =

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45710#
發表於 04-12-4 06:42 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 06:41 PM:

我中e w-inds. first day 就打 w-inds. la wor...= =


我都係...|||
去食飯先~
一陣再傾~

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
47234 
帖子
3562 
積分
5916 
Good
0  
註冊時間
03-1-20 
在線時間
1539 小時 
45711#
發表於 04-12-4 06:42 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:29 PM:

我中意w-inds.中意左一年零兩個月.....
我改返la bo~
但係有d人打錯都唔改返呢....

Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-4 06:30 PM:
一返就見到嘈緊...
做乜又嘈呀...
w.f.c.唔係俾人嗌交既地方呀...
一人少句啦...

見e位人兄係度解和,尊重你地會既規則.我閃~
同埋尊重。嵐。你既意見,我改番去.

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45712#
發表於 04-12-4 06:46 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-4 06:40 PM:


即係點...?
我冇睇之前個d

就係咁....
我話如果你連w-inds.都打錯~
就唔配做佢地ge fans~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45713#
發表於 04-12-4 06:46 PM |只看該作者
夠la...
大家都係w-inds. ge fans...
唔好咁la~

Rank: 10

UID
173267 
帖子
259629 
積分
13778 
Good
2799  
註冊時間
04-4-5 
在線時間
11920 小時 

玩過星曲WEB

45714#
發表於 04-12-4 06:46 PM |只看該作者
由橘慶太 + 千葉涼平 + 緒方龍一組成的組合 w-inds.。

於 2001.3.14 推出首張單曲( forever memories )。

w-inds.含有勝利( win )的意思,

另外是因為 3 人分別來自南風福岡的慶太及北南札幌的涼平 + 龍一

來自不同地方的 3 人像 ”風”般結合在一起.

做成 w-inds. 。

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45715#
發表於 04-12-4 06:47 PM |只看該作者
Originally posted by 【大夫】 at 2004-12-4 06:42 PM:



見e位人兄係度解和,尊重你地會既規則.我閃~
同埋尊重。嵐。你既意見,我改番去.

我知我頭先火係大左d~
我係度同你say返聲sorry!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45716#
發表於 04-12-4 06:48 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 06:46 PM:
夠la...
大家都係w-inds. ge fans...
唔好咁la~

一早冇嘈啦......

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

UID
102496 
帖子
2960 
積分
2221 
Good
0  
註冊時間
03-9-14 
在線時間
198 小時 
45717#
發表於 04-12-4 06:49 PM |只看該作者
Originally posted by 。嵐。 at 2004-12-4 06:46 PM:

就係咁....
我話如果你連w-inds.都打錯~
就唔配做佢地ge fans~


嵐嵐唔好咁嬲啦...
做人唔駛去到咁絕...
尤其是大家都係鐘意w-inds.
打錯左...識改返就得啦...
唔係個個都咁在意個名...
雖然我自己都好介意人打錯
不過如果佢有心改
點解唔俾次機會佢改呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
121734 
帖子
14482 
積分
8599 
Good
0  
註冊時間
03-11-4 
在線時間
320 小時 
45718#
發表於 04-12-4 06:51 PM |只看該作者
最新消息!TVB翡翠台將於 12月10日星期五 晚上一時三十分轉播 a-nation 音樂會。
屆時表演嘉賓包括有:濱崎步、BoA、TRF、大塚愛、ELT、DAI.....等等!請按時收看這日本樂壇盛事!!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45719#
發表於 04-12-4 06:52 PM |只看該作者
Originally posted by ryohei1118 at 2004-12-4 06:49 PM:


嵐嵐唔好咁嬲啦...
做人唔駛去到咁絕...
尤其是大家都係鐘意w-inds.
打錯左...識改返就得啦...
唔係個個都咁在意個名...
雖然我自己都好介意人打錯
不過如果佢有心改
點解唔俾次機會佢改呢?

我知啦....
我又學識左一樣野啦!

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

UID
153985 
帖子
11855 
積分
4611 
Good
5  
註冊時間
04-2-7 
在線時間
255 小時 
45720#
發表於 04-12-4 06:54 PM |只看該作者
Originally posted by kama at 2004-12-4 06:51 PM:
最新消息!TVB翡翠台將於 12月10日星期五 晚上一時三十分轉播 a-nation 音樂會。
屆時表演嘉賓包括有:濱崎步、BoA、TRF、大塚愛、ELT、DAI.....等等!請按時收看這日本樂壇盛事!!

到時一定唔會咁早訓~
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-24 02:54 PM , Processed in 0.118935 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.