2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 SGO - 星夢Online 《星夢》心得資料區 亞c人 點解要 加 20力 20智 ?
查看: 1585|回覆: 1
go

亞c人 點解要 加 20力 20智 ? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

UID
935088 
帖子
555 
積分
670 
Good
3  
註冊時間
07-8-11 
在線時間
764 小時 
1#
發表於 09-7-24 10:28 AM |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小弟想玩亞 c人 但系 見到話 加 20力 20智

點解要咁加 =.=? 想問下系唔系一定要 ? 咁洗唔洗加速?

同埋想問下 佢個 魔機 型態 變左身有咩用-.-?
爆 力 同智 有咩分別 ?

有冇人可以psot 魔機型態 物攻型 同埋魔攻型出黎 >口<
thx ><

[ 本帖最後由 〝童年。回憶〞 於 2009-7-24 10:31 AM 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
912799 
帖子
4833 
積分
19021 
Good
848  
註冊時間
07-7-5 
在線時間
412 小時 
2#
發表於 09-7-28 10:36 PM |只看該作者
D 技呀, 用既武呀裝呀都會唔同d
無人話一定要加d咩點既 =)
‹ 上一主題|下一主題

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-23 11:31 AM , Processed in 0.037635 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.