2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 足球討論區 足球 球隊Fans Club 《紅軍陣地》利物浦Fans club
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 奧雲仔仔
go

《紅軍陣地》利物浦Fans club   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23101#
發表於 07-2-18 10:48 PM |只看該作者
原帖由 Rafael23 於 2007-2-18 10:29 PM 發表
頭先去完沙田食自助餐
重見到港聯班球員a_a攞左簽名

:ro11::ro12:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
175388 
帖子
19429 
積分
13810 
Good
208  
註冊時間
04-4-12 
在線時間
2676 小時 

2KF足球隊

23102#
發表於 07-2-18 10:52 PM |只看該作者
佢地d外國人叫卓卓做jj

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23103#
發表於 07-2-18 11:05 PM |只看該作者
原帖由 Rafael23 於 2007-2-18 10:52 PM 發表
佢地d外國人叫卓卓做jj

歐偉倫同peter man係咪到-.-??

Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

UID
147463 
帖子
2139 
積分
1206 
Good
3  
註冊時間
04-1-22 
在線時間
2495 小時 
23104#
發表於 07-2-18 11:28 PM |只看該作者
香港輸左/~\"""

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2976 
帖子
17909 
積分
4095 
Good
60  
註冊時間
02-8-13 
在線時間
3449 小時 
23105#
發表於 07-2-18 11:56 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-18 09:38 AM 發表
車仔4比0
尋晚86分鐘見仲係2比0訓左
估唔到中左:o

我都中左丫

不過pk皇馬1粒都win唔到

屌~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
2976 
帖子
17909 
積分
4095 
Good
60  
註冊時間
02-8-13 
在線時間
3449 小時 
23106#
發表於 07-2-19 12:00 AM |只看該作者
香港輸左....仲有幾個外援都輸俾班新仔--唉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23107#
發表於 07-2-18 11:58 PM |只看該作者
原帖由 奧雲仔仔 於 2007-2-18 11:56 PM 發表

我都中左丫

不過pk皇馬1粒都win唔到

屌~~

星期日 2  0:1
星期日 3  4:0
星期日 7  3:1
星期日 23  2:0
星期日 37  2:0


5場已經3場唔中-.-
訓教,聽朝睇賽果-.-
希望個2場中左:P

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23108#
發表於 07-2-19 12:00 AM |只看該作者
大家安安丫,新手勿p

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23109#
發表於 07-2-19 12:00 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:00 AM 發表
大家安安丫,新手勿p

大色狼:o :o :o
想我唔訓-.-??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23110#
發表於 07-2-19 12:01 AM |只看該作者

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23111#
發表於 07-2-19 12:04 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:01 AM 發表
http://www2.2000fun.com/bbs/forumdisplay.php?fid=748
大家都參加了嗎

有無好介紹a.a?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23112#
發表於 07-2-19 12:04 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:04 AM 發表

有無好介紹a.a?

呢d都要介紹-.-??

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23113#
發表於 07-2-19 12:05 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:00 AM 發表

大色狼:o :o :o
想我唔訓-.-??

係播,u唔係7點訓既咩-.-?

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23114#
發表於 07-2-19 12:05 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:04 AM 發表

呢d都要介紹-.-??

有相睇會好d-,-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23115#
發表於 07-2-19 12:05 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:05 AM 發表

係播,u唔係7點訓既咩-.-?

知你今日會上黎嘛

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23116#
發表於 07-2-19 12:06 AM |只看該作者
無上一排d頁數去得甘慢既-.-"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23117#
發表於 07-2-19 12:05 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:05 AM 發表

有相睇會好d-,-"

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23118#
發表於 07-2-19 12:08 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:05 AM 發表


有咩睇到你眼都突-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23119#
發表於 07-2-19 12:06 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:06 AM 發表
無上一排d頁數去得甘慢既-.-"

冇左你呢個大水怪嘛:(

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23120#
發表於 07-2-19 12:09 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:06 AM 發表

冇左你呢個大水怪嘛:(

你先係水怪-.-凸
一睇u d回帖數已經知--"
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-25 04:32 PM , Processed in 0.042580 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.