2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 足球討論區 足球 球隊Fans Club 《紅軍陣地》利物浦Fans club
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 奧雲仔仔
go

《紅軍陣地》利物浦Fans club   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23121#
發表於 07-2-19 12:08 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:08 AM 發表

有咩睇到你眼都突-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23122#
發表於 07-2-19 12:09 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:09 AM 發表

你先係水怪-.-凸
一睇u d回帖數已經知--"

我少過客仔的

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23123#
發表於 07-2-19 12:10 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:08 AM 發表


唔好係到呃post-.-"

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23124#
發表於 07-2-19 12:11 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:09 AM 發表

我少過客仔的

好耐無見佢回post了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23125#
發表於 07-2-19 12:10 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:10 AM 發表

唔好係到呃post-.-"

邊到有:o :o

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23126#
發表於 07-2-19 12:11 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:11 AM 發表

好耐無見佢回post了

如果唔係點得做隱退:ro11::ro12:

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23127#
發表於 07-2-19 12:12 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:10 AM 發表

邊到有:o :o

仲唔認-.-

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23128#
發表於 07-2-19 12:13 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:11 AM 發表

如果唔係點得做隱退:ro11::ro12:

幾時隱退架-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23129#
發表於 07-2-19 12:12 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:12 AM 發表

仲唔認-.-

認左都唔會有人信:(除左你

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23130#
發表於 07-2-19 12:15 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:12 AM 發表

認左都唔會有人信:(

我第一個信你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23131#
發表於 07-2-19 12:13 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:13 AM 發表

幾時隱退架-.-?

好耐架嘛喎
佢轉左做股神呀嘛
如果唔係我點會追到咁近:o

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23132#
發表於 07-2-19 12:16 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:13 AM 發表

好耐架嘛喎
佢轉左做股神呀嘛
如果唔係我點會追到咁近:o

你變左股咩甘-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23133#
發表於 07-2-19 12:15 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:15 AM 發表

我第一個信你

果然
可惜你係我修改前已經引用左:(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23134#
發表於 07-2-19 12:16 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:16 AM 發表

你變左股咩甘-.-?

我只是一名微不足道的2000fun會員

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23135#
發表於 07-2-19 12:17 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:15 AM 發表

果然
可惜你係我修改前已經引用左:(

改左咩-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23136#
發表於 07-2-19 12:16 AM |只看該作者
幫拉魯打氣先-.-....

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23137#
發表於 07-2-19 12:18 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:16 AM 發表

我只是一名微不足道的2000fun會員

變得甘謙既@@"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23138#
發表於 07-2-19 12:17 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:17 AM 發表

改左咩-.-?

不知道:o :o :o

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23139#
發表於 07-2-19 12:18 AM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-19 12:16 AM 發表
幫拉魯打氣先-.-....

西甲-.-?
對咩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23140#
發表於 07-2-19 12:18 AM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-19 12:18 AM 發表

變得甘謙既@@"

不嬲都係:(
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 01:00 AM , Processed in 0.048240 second(s), 12 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.