2000FUN論壇

 

 

搜索
2000FUN論壇 綜合論壇 足球討論區 足球 球隊Fans Club 《紅軍陣地》利物浦Fans club
返回列表 發新帖 回覆
樓主: 奧雲仔仔
go

《紅軍陣地》利物浦Fans club   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23401#
發表於 07-2-20 12:30 PM |只看該作者
今晚睇唔睇波好

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23402#
發表於 07-2-20 12:34 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-20 12:24 PM 發表

咪av lo 講笑
股票  

av@@”

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23403#
發表於 07-2-20 12:33 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-20 12:30 PM 發表
今晚睇唔睇波好

有得上網睇嗎?
我地幾時踢

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23404#
發表於 07-2-20 12:35 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-20 12:27 PM 發表

你別號係色狼嘛...我們睇名推測的;)

被中傷的說-.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23405#
發表於 07-2-20 12:34 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-20 12:33 PM 發表

有得上網睇嗎?
我地幾時踢

唔清楚-__-
聽晚

[ 本帖最後由 銀~龍 於 2007-2-20 12:35 PM 編輯 ]

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23406#
發表於 07-2-20 12:35 PM |只看該作者

Rank: 10

UID
198815 
帖子
25013 
積分
8491 
Good
851  
註冊時間
04-5-28 
在線時間
4573 小時 

十週年勳章(賀詞)

23407#
發表於 07-2-20 12:36 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-20 12:34 PM 發表

唔清楚-__-

巴塞果場?.?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23408#
發表於 07-2-20 12:37 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-20 12:35 PM 發表

被中傷的說-.-

講到似層層,他好像一個誠實的人喔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23409#
發表於 07-2-20 12:37 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-20 12:36 PM 發表

巴塞果場?.?

                             對

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23410#
發表於 07-2-20 12:38 PM |只看該作者
原帖由 小一郎 於 2007-2-20 12:35 PM 發表
http://www1.2000fun.com/bbs/view ... page%3D1&page=9
睇下d人幾叻-.-


唉...影衰哂:(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23411#
發表於 07-2-20 12:39 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-20 12:37 PM 發表

講到似層層,他好像一個誠實的人喔

玩金庸個個都叫佢色狼
連我們偉大的主席也是

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23412#
發表於 07-2-20 12:41 PM |只看該作者
原帖由 銀~龍 於 2007-2-20 12:39 PM 發表

玩金庸個個都叫佢色狼
連我們偉大的主席也是

咁我諗是真的了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23413#
發表於 07-2-20 12:47 PM |只看該作者
原帖由 cDu~ 於 2007-2-20 12:41 PM 發表

咁我諗是真的了

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
41107 
帖子
30148 
積分
294177 
Good
374  
註冊時間
02-12-27 
在線時間
5300 小時 

十週年勳章(賀詞)

23414#
發表於 07-2-20 01:13 PM |只看該作者
請問股市幾時開的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23415#
發表於 07-2-20 01:20 PM |只看該作者
原帖由 刺客 於 2007-2-20 01:13 PM 發表
請問股市幾時開的

明早10時正

Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9

UID
41107 
帖子
30148 
積分
294177 
Good
374  
註冊時間
02-12-27 
在線時間
5300 小時 

十週年勳章(賀詞)

23416#
發表於 07-2-20 01:50 PM |只看該作者
唉.我隻2628- -"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23417#
發表於 07-2-20 01:52 PM |只看該作者
$23206  入2600 =幾多股-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23418#
發表於 07-2-20 03:01 PM |只看該作者
首選1171

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
254897 
帖子
20389 
積分
10312 
Good
866  
註冊時間
04-8-30 
在線時間
6056 小時 
23419#
發表於 07-2-20 05:33 PM |只看該作者
$23206  入2600 =幾多股-.-?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

UID
82666 
帖子
32752 
積分
127 
Good
1295  
註冊時間
03-6-26 
在線時間
5834 小時 
23420#
發表於 07-2-20 06:08 PM |只看該作者
次選2899
不過金價趺番d:(
‹ 上一主題|下一主題
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 免費註冊

聯絡我們|Archiver| 2000FUN論壇

SERVER: 2 GMT+8, 26-6-27 11:39 PM , Processed in 0.033063 second(s), 11 queries , Gzip On.

Sponsor:工作間 , 網頁寄存

Powered by Discuz! X1.5.1

© 2001-2010 Comsenz Inc.